sâmbătă, 12 iulie 2014

Crema de barbierit cu unt de shea

Pe una din comenzile iHerb.com care a reusit sa ajunga la mine, pentru ca am 2 colete disparute de o luna, am pus si ceea ce parea un sapun de barbierit pentru ca uneori femeile ma prefera ingrijit si aranjat. Iar pe mine nu ma deranjeaza sa fie vizibila forma parca iesita din comic book-urile Marvel cu super-eroi pe care o are fata mea. As cere doar sa pot zambi si cu ochii mei albastri... dar ar fi prea mult pentru populatia feminina sa indure asa exemplar perfect al speciei masculine.


Initial am avut impresia ca este facut de aceeasi care au brandul Nubian Heritage, dar cum povestea fondarii lor este diferita probabil este vorba de alt producator. Designul ambalajului este foarte similar totusi.

Shea Moisture, African Black Soap Shave Butter Creme, 6 oz (170 g) - este de fapt o crema destul de vascoasa, cu mirosul specific de unt de shea care este indeajuns de masculin, ce se poate intinde pe obraz cu mana sau cu un pamatuf. Ca textura, as compara-o cu smantana, iar pe deasupra era destul de alba probabil de la oxidare pentru ca mai adanc este galbuie asa cum ar trebui sa fie ceva bazat pe unt de shea.

Are o lista cam lunga de uleiuri, iar asta nu este neaparat bine pentru toata lumea pentru ca desi nu ar trebui sa se intample asta cu ingrediente naturale, pot aparea iritatii de la unul dintre ele. Ce mi-a placut a fost prezenta vitaminelor A si E, amandoua fiind bune pentru elasticitatea si supletea pielii. Mi-aduc aminte c-am avut o crestere brusca in adolescenta, insotita de ceva similar vergeturilor pe spate si tratamentul a constat si din fiole de vitamina A si a avut efect.

Ca experienta de utilizare, eu am intins-o pe fata cu degetele, avand grija sa acopar bine suprafetele de barbierit. Pentru ca este crema si este vascoasa a trebuit sa folosesc dusul pentru a curata lamele Gillette-ului intre pase pe fata. Desi nu face deloc clabuc sau spuma si nu te-ai astepta sa functioneze pentru ca este foarte diferita de cremele de ras clasice, merge foarte bine, lamele aluneca usor, barba este indepartata bine si eficient. Si am reusit mai usor sa evit sa ma tai, iar iritatiile dupa barbierit au fost mai putin intense decat in cazul folosirii unei spume de ras obisnuite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu