marți, 13 mai 2014

Atac la persoana

"ti-am vazut pozele, de obicei fetele dragute nu au si medii chiar mari" si atat i-a trebuit... jumatate de ora m-a tinut sa-mi demonstreze ca sunt somer, ca sunt frustrat, ca sunt singur, ca n-am facut nimic in viata pe de o parte. Pe de alta, EA este o realizata, la 22 de ani reporter la Antenele lui Voiculescu, platita cu 1000 de Euro pe luna.

Yup, de ce bani multi castiga voia sa dea examen la master sa intre la buget, de ce inteligenta si cautata de multinationale si banci trebuie sa isi faca reclama la laptaria proprie si personala, de sigura ce este pe relatie si pe maturitatea ei a umplut serverele fb de pozele cu "iubi". Pe bune, acum, cat rumegus poate sa incapa intr-un cap sec de studenta la ASE?

Vad ca are PTSD si insista sa se creada la Cotroceni asa c-am lasat-o sa fie invingatoare, i-am zis ca trebuia sa ma fi facut si basist, dupa care i-am dat ignore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu