vineri, 11 octombrie 2013

Yahoo! Mail upgrade pe butuci

Mail de la Yahoo! a primit un upgrade care il face sa arate mai mult ca Gmail pentru ca fura din design si functionalitate. Foarte frumos ca i-au pus teme, sa poti alege cum arata mail-ul tau.

Din pacate de 3 zile de cand au facut schimbarea aceasa nu am mai primit absolut nici un e-mail. Nici de la Amazon cu promotii, nici de la iHerb cu cmenzi, nici notificari de la Facebook sau oferte de la alte magazine online, nici macar mail-urile de test care mi le-am trimis singur de pe Gmail. Si nici adresele de pe care am trimis nu primesc un raspuns sau mesaj de eroare, ceva, care sa arate ca a patit ceva contul meu.

N-am idee unde sa le mai atrag atentia, deja le-am zis pe pagina de Facebook a Yahoo! Mail cu rezultat la fel de util ca o frectie cu lapte de corp Diana la un picior de lemn. Si e enervant pentru ca am adresa de mail din vremuri imemoriale, adica de prin anii 2000, si sunt multe magazine de pe care cumpar legate de ea.

P.S. Am aflat care era cauza si am rezolvat problema, de undeva ii venise lui Yahoo! ideea sa imi faca forward la toate mailurile catre alta adresa. Habar n-am cum si de ce, e o setare la care n-am umblat niciodata si a trebuit sa caut pe net sa vad cum si unde o gasesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu