miercuri, 23 octombrie 2013

L'Oreal Romania si concursul lor ca-n Romania

Pe pagina de Facebook a L'Oreal Romania gasim acest concurs pentru bloggeritele de beauty ale natiunii. Pentru participare trebuie scris un articol despre frumusete si incredere.

Aparent insa regulile nu se aplica pentru toata lumea la fel, ceea ce pare sa fie o traditie si la L'Oreal Romania, daca tot au vazut anul trecut ca nu i-a scos nimeni la lumina cu lipsa lor de etica si fairplay. Anul acesta avem o d-ra bloggerita Vlădăreanu Aleka Sarah cu un articol ce nu are nici cea mai mica legatura cu tema concursului. Dar are 338 de voturi acum. E cinstit si corect sa fie asa, fata de bloggeritele care chiar au scris ca fraierele proaste si fara pile la organizator articol pe tema ceruta?

De ce acuz de pile? Pentru ca link-ul la articol a fost trecut prin mana organizatorului inainte sa ajunga in aplicatia lor de Facebook. Si desi se vede pana si din Google Maps ca nu are treaba cu tematica de concurs, la Ctrl+V in aplicatia oficiala de pe pagina oficiala a L'Oreal Romania. Sau poate vreti sa credeti ca cine se ocupa de organizare, monitorizare si jurizare nu se uita pe ce articole participa?

Pai treaba e asta? Bagam lume in concurs ca la Eurovision cu japca? Pentru ca ce mi-e ca participa Jidanland sau Turcia la concurs care se numeste cu Eurovision in nume si pretentii ca prezinta sunetul Europei, ce mi-e ca participa o bloggerita care n-am habar cine e folosind un articol disjunct in toate si oricare felurile de tema concursului?

Eu, neavand nici o treaba cu acest concurs si cam durandu-ma in cot de agentiile de PR care aduna bloggeri si bloggerite pentru concursuri & piscoturi cu lapte pot sa tavalesc L'Oreal prin tot rahatul posibil si imposibil pentru dezastrul acesta de organizare. Participantele care comenteaza ceva, sigur primesc un raspuns din gama "ciocul mic si joc de glezne, la alte campanii poate trecem peste blogul tau".

Am facut concursuri la viata mea si am dat premii. Am rugat prieteni sa voteze o prietena sau sa sustina un participant. Si sunt intelegator cu interesele si obligatiile. Dar asta e o bataie de joc si o insulta pentru d-rele care au respectat regulamentul organizatorului acestui concurs.

2 comentarii: