sâmbătă, 12 octombrie 2013

Cand te nenorocesc femeile cu intentiile lor bune

Adept al eficientei de obicei plec din casa cu backpack-ul in spate si portofelul in el, ceva maruntis si cartele de metrou, RATB si acces tin in buzunar la pantaloni. Si eram fericit.

Dar aparent nu eram fericit destul pentru ca femei din viata mea au decis ca eu ma chinui cu portofelul acela mare si incapator care intra numai bine in backpack. Si mi-au luat un portofel Samsonite, genul acela de piele, foarte frumos, foarte adanc si in care daca pui ceva explodeaza cum a facut cel al lui George Constantza.


Probabil a costat mai mult decat bani cash voi pune eu vreodata in el, pentru ca sunt adeptul folosiri cardului cat mai mult. Subtire, usor si acceptat la majoritatea comerciantilor.

Dar fiind cadou, acum sunt blestemat sa il folosesc si dracu' stie cum naiba sa fac asta pentru ca ma incurca daca il pun in buzunar in fata, in spate e o tinta pentru toti hotii veniti acasa din Spania si Italia in vacanta de iarna, geaca sau haina cu buzunar la piept port destul de rar si in backpack deja aveam un portofel. Ce sa pun in el? Abonamentele, cartelute de acces, bani? Ca sa stau sa le caut si sa le scot din portofel care portofel e in backpack?

Daca aveam nevoie de portofel, la varsta mea cred ca eram totusi in stare sa imi cumpar unul si singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu