sâmbătă, 21 septembrie 2013

Variante de Omega 3

Mi se cam termina pastilele de Omega 3, normal avand in vedere ca dupa atatea interventii iau cate 6 pe zi ca sa mi se refaca pielea mai repede, asa ca am trecut un pic in revista optiunile de pe iHerb. Am fost dezamagit de concentratiile si preturile multor branduri care cer sa iei cate 2 pastile pentru a oferi acizii grasi in cantitati mici - pur si simplu nu renteaza alt brand decat Now Foods.

Cele 3 variante de mai jos mi se par cele mai eficiente optiuni pentru suplimentarea aportului de Omega 3 in organism:


Now Foods, Ultra Omega-3, 500 EPA/250 DHA, 180 Softgels - cu 500 mg de EPA la fiecare pastila sunt cele mai puternice omega pentru sustinerea sanatatii inimi si a vaselor de sange. Din moment ce eu nu am inima, daca e sa ma iau dupa anumite pareri, nu am ce face cu ele, dar poate stiti vreo domnisoara care sufera din dragoste...


Now Foods, DHA-500, Double Strength, 180 Softgels - de data asta 500 mg de DHA sunt cea mai buna varianta pentru imbunatatirea functiilor intelectuale. Chiar am nevoie de asa ceva, stiut fiind ca barbatilor le scade IQ-ul in prezenta femeilor care ii vrajesc cu frumusetea lor. Vreau sa raman totusi coerent si macar sa par inteligent chiar si in astfel de conditii "ostile".


Now Foods, Neptune Krill 1000, 60 Softgels - sunt scumpe, sunt putine, sunt cu concentratie mica... ce-o fi in capul meu de le recomand?! Aparent ajuta la atenuarea manifestarilor de PMS, pe langa acizii grasi si antioxidanti si alte substante benefice, dar deja erati convinsi de la PMS, nu?

2 comentarii:

  1. Se gaseste in Romania Ultra Omega 3? Daca nu din strainatate cum pot sa comand? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Click pe link, pus in cos, facut cont pe site, ales transportul de 4$ si plasat comanda pentru adresa din buletin - Posta Romana este cazuta in cap si vor sa corespunda adresa de pe colet cu adresa din buletin.

      Ștergere