vineri, 20 septembrie 2013

Un pic de lumina de la ING

Pentru ca sunt cazuri in care comenzile iHerb nu ajung iar acest magazin online nu vrea nici sa ramburseze banii si nici sa retrimita coletul expediat cu transportul ieftin, am intrebat la ING care este termenul in care pot reclama o tranzactie. Iata raspunsul lor mai jos, inca un motiv pentru care ING este si ramane banca mea preferata:

Buna ziua domnule G.,

Va informez ca, in termeni generali, o tranzactie poate fi contestata prin refuz la plata intr-un termen de 120 zile de la data la care trebuia sa intrati in posesia bunurilor/serviciilor. In situatia in care data la care trebuia sa primiti bunurile comandate a expirat, am rugamintea sa ne contactati telefonic la unul din numerele (My’Line 021.402.83.91 (Romtelecom), 0314.068.391 (RDS), 0372.388.391 (Vodafone), 0374.138.391 (Orange)- pentru completarea unor refuzuri la plata. De asemenea este necesar sa contactati comerciantul si sa solicitati informatii suplimentare cu privire la stadiul comenzii. Ulterior conversatia este necesar sa o transmiteti prin "forward" catre noi.

Cu stima,

Foarte tare, da? Si sa punem capat zvonurilor si dezinformarii asupra acestui subiect care planeaza printre blogurile de beauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu