duminică, 29 septembrie 2013

Expeditie sub acoperire la targul de cosmeticale

Sambata aceasta am profitat de ultimele raze de soare din aceasta saptamana si luna, mergand la targul de cosmeticale editia 2013, tinuta conform traditiei la Romexpo - titlul oficial este mult prea lung si ma dor degetele de la castanele coapte mancate inca fierbinti.


Pretul biletului de intrare, 15 lei, mi s-a parut undeva cam pe langa nesimtit. Cred ca este si in crestere fata de alti ani si in general sa ma pui sa platesc bilet ca sa intru sa le fac vanzare unor comercianti sau expozanti care iti platesc tie chirie mi se pare nesimtire. Cineva pare sa invete de la statul roman care pe de o parte ne ia impozit pe profit, contributii sociale si pe de alta ne-o mai trage un pic cu TVA de 24% pentru ca ce mai conteaza ca la 4 ceva-uri tu de fapt platesti 5?

Afisul mare pus pe pavilionul central mi-a adus aminte ca este si expozitie de tehnica si armament militar, uitasem probabil din cauza numarului mare de domnisoare de sex foarte opus aflate prin zona, mai ales cele cu care am venit eu. Pentru cine avea astfel de inclinatii era disponibil un tanc, parca iesit din filmele lui Sergiu Nicolaescu, disponibil pentru catarat si facut poze pe el. Eu ma gandeam ca teava sa deja era destul de orientata catre sediul Universitatii Romano-Americane si asta imi dadea idei deloc pasnice.

La intrarile in expozitii nu era nici un control asa ca puteai vizita oricare din pavilioane platind doar un bilet, cred ca ne intrebau la casa ce vrem sa vizitam doar ca sa stie pentru statistici.

Am inceput cu pavilioanele dedicate cosmeticalelor si-am gasit aglomeratie, agitatie si foarte mult zgomot de la muzica data prea tare si emisa din prea multe surse diferite. La standurile unde se dadeau chestii promotionale era aglomeratie mare, pe la cele fara nimic gratis trecea lumea destul de repede. Prin cateva locuri, inclusiv la Melkior, sa practicau demonstratii de machiaj sau sedinte de machiaj gratuit pentru vizitatoare. Hostessele erau inalte dar fade gen Christine, avocata aceea blonda din Tanar si Nelinistit care era casatorita cu starul rock si a fost mai mult sau mai putin violata de avocatul rau Michael Baldwin, fara machiaj si tocuri nu stia nimeni ca trebuie sa le admire. Noroc cu SRI-ul si Politia Romana ca mai dau de lucru dentistilor sa repare plombele picate de pe urma donsoarelor prezente la standurile lor respective.

Cel mai important stand pentru noi barbatii este cel al firmei Skin79, pentru ca produsele lor sunt bune, sunt scumpe si in consecinta fac cadouri excelente pentru acele persoane din viata noastra care merita rasfatate. Pentru ca sa fim seriosi, foarte des oricum n-avem habar ce sa le cumparam asa ca macar sa para ca ne-am straduit si-am facut un efort. Am aflat ca exista un gel de curatare demachiant pe care noi baietii il putem folosi ca spuma de ras pentru ca isi tripleaza volumul dupa aplicare, ceea ce suna interesant si intentionez sa testez data viitoare cand ma barbieresc.

La standul Topline dedicat ojelor OPI era nebunia de asteptat cand faci reduceri de la 50-60 de lei la 30 de lei pentru ojele cele mai cunoscute si apreciate de pe piata romaneasca. Cred ca au avut vanzari substantiale si probabil vor aparea pe blog, facebook si instagram zeci de noi manicuri. Mai ales tinand cont ca mai incolo erau unii care vindeau tot felul de lacuri si altii care erau cu sclipici de pus pe unghii.

Salonul dedicat hainelor, lenjeriilor si altor toale, catrafuse si bulendre mi-a ramas intiparit in minte cu doua amintiri. Bahmutanca si creatiile ei vestimentare care in vremea imperiului roman i-ar fi adus o executie foarte publica prin scoaterea ochilor si turnat de miere in loc inainte sa-i dea drumul intr-un musuroi cu furnici razboinice africane. Si o geaca rosie, de piele, frumos lucrata, pret inca decent la 400 de lei dar foarte mica si parca facuta exact pentru intretinute ca Ingrid Roxana Muller. Sau aia mica si blonda din tandemul Ceusan & Grebenisan.

In corpul expozitional dedicat wellness batea vantul si era ceva mai liniste pentru ca mai nimeni nu testa dotarile pentru salile de sport. P-acolo nu mi-a placut mai nimic, nici macar ganterele nu erau interesante dar macar am aflat ca la 10kg incepe sa fie chiar stresant pentru umarul meu sa ridice una.

Cam haotic si plin de chimicale, zgomot si multa agitatie la aceasta editie.

4 comentarii:

  1. Asteptam cu nerabdare descrierea ta. Ca de obicei, subiectiva si haioasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Christine era foarte frumoasa, dupa parerea mea cred ca cea mai frumoasa femeie din Tanar si nelinistit, fada zici tu?! Hm.... si apropo de asta, nu s-a combinat cu Michael pana la urma? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nemachiata era la la fel de interesanta ca o coala alba de A4. Si da, am impresia ca a ajuns in ceva combinatie cu Baldwin, nu mai stiu exact pentru ca n-am mai urmarit de cativa ani buni. Dany Romalotti il chema pe starul rock, ce tampenii pot sa imi aduc aminte dupa un somnic de dupa amiaza...

      Ștergere