joi, 12 septembrie 2013

Cum reactionam pozitiv

Zilele astea am avut de jonglat cu mai multe situatii decat de obicei si am mai uitat sa imi adun hartiile din imprimanta si scanner. Natural si de asteptat de la colege, care fiind femei si femeile de obicei fiind usor cazute in cap, sa reactioneze aruncand foaia uitata de mine. Si cu un mic scandal pe tema asta, posibil legat si de 2 lei pentru covrigi si de faptul ca am intrebat frumos doar a doua zi dupa ce am rugat sa fie facuta o adeverinta. Pe cat posibil, nu sacai lumea la cap si nu ii intrerup din ce fac pentru ca asta le amana inutil termenul la care termina ce au de facut.

Desigur, dupa ce eu am gasit o foi uitate in imprimanta si scanner am intrebat cui le dau, pentru ca asa sunt eu defect, am momente din acestea de normalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu