vineri, 27 septembrie 2013

Colectia noua Springfield

Zilele trecute am primit mail de la BuyVip ca au in promotie noua colectie Springfield. Si daca la noi ideile de "colectie noua" si "promotie" au interpretari foarte... flexibile, la magazinele care tin de Amazon am remarcat ca adevarul afirmatiilor se respecta.

Pentru ca nu toata populatia masculina este imblanita natural ca mine si chiar si eu mai simt c-a scazut temperatura este cazul sa ne gandim la cateva geci de toamna iarna, asa ca am trecut un pic in revista modelele Springfield. Trebuie sa specific ca este un brand spaniolesc, cu preturi decente, calitate OK iar la defecte faptul ca marimea la camasi, geci, pulovere etc. este cu un numar mai mic decat ce purtam noi - adica daca eu sunt L, trebuie sa iau XL la Springfield.

Nu luati in seama modelele folosite, am vazut umerase cu mai mult testosteron si masculinitate in ele.

Geaca de aviator ii zic eu, imi plac marginile ca de blanita, e facuta din poliester si costa 40 de Euro.

Tot din poliester, cu gluga si intr-o culoare de gri mi s-a parut interesanta la pretul de 40 de Euro.

O geaca mai subtire cu aproape 70% bumbac, albastra si doar 25 de Euro mi se pare foarte decent.

O vesta de 25 de Euro, dar care pare mai groasa si mai rezistenta la vant, initial am crezut ca este geaca pentru ca geniul din spatele alesului tinutei pentru pozele de catalog a folosit un pulover in aceeasi nuanta cu ea.

Sunt destul de sigur ca am vazut ceva similar la branduri mai cu pretentii, parca Chevignon, dar la un pret de vreo 4x mai mare decat cei 50 de Euro ceruti de Springfield pentru acest model cu design "inspritat".

Primvara trecuta am fost prin Springfield din AFI Palace, modele ca cele de mai sus costau 4-500 de lei. Reduse.

Link afiliat sa va faceti cont pe BuyVip - primesc 10 Euro cand dati prima comanda

11 comentarii:

  1. Wow, ce-mi place ultima jacheta si pretul e foarte bun intr-adevar. Cat costa transportul pe BuyVip? Coletul vine la posta din cartier sau...? Ar trebui sa faci o postare special pentru site-ul asta, cred ca am mai vazut cumparaturi la tine de aici, asa-i?
    M-ar tenta o comanda! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil sa mai fi scris candva...
      - comanda <100 Euro, transportul este 6.9 Euro primul produs plus 0.5 Euro de fiecare produs suplimentar
      - comanda >100 Euro, transport gratuit
      Preturile finale se modifica un pic cand pui Romania ca tara, pentru ca TVA-ul in Spania e mai mic decat la noi si se mai adauga 4 procente parca.

      In ambele cazuri vin cu UPS la usa ta, comod.

      Ștergere
    2. Super, o sa incerc in seara asta sa comand ceva, sper sa gasesc marimile necesare in stoc.
      Merci frumos! :)

      Ștergere
    3. Atentie, ca au sectiune si pentru d-re si creaza dependenta!

      Ștergere
  2. Gata, am comandat, sa verifici daca ti-au intrat cei 10 euro, sper sa functioneze. :)
    Din pacate nu am gasit tot ce mi-am dorit, s-a cam vandut marimea M la barbati, dar tot am reusit sa iau ceva.
    De sectinea pentru d-soare nu prea am fost impresionata (asta nu inseamna ca nu am gasit nimic :))) ), dar la barbati totusi sunt cele mai faine oferte, mai ales la pantofi, preturile sunt fff bune.
    Merci frumos, abia astept sa vina, sper sa nu dureze prea mult! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti placa, vezi in cont pentru cand estimeaza expedierea, dureaza 2 zile pe drum pana ajung.
      Zilnic apar promotii noi, tinand de Amazon preturile sunt bune, livrarea in general rapida si daca e vreo problema se ramburseaza tot tot.
      Marimile normale, uzuale, au tendinta sa dispara repede, uneori nici nu sunt - e un website de tip outlet totusi.

      Ștergere
    2. Arunca si o privire pe de.buyvip.com si it.buyvip.com, contul e acelasi dar poti da peste preturi mai bune la aceleasi produse - uneori gasesti acelasi brand pe mai multe din site-uri, aceleasi produse dar preturile pot diferi.
      5 Euro de aici, 2 Euro de dincolo pot rezulta diferente interesante la o comanda. Mi s-a intamplat sa mut produsele din cos de la nemti la spanioli.

      Ștergere
    3. Multumesc mult, o sa studiez mai bine si eu, astept sa vina comanda aceasta, sa vad ca se desfasoara totul ok si nu e nicio problema. :)

      Ștergere
    4. M-am uitat acum la DE, gecile erau 30 de Euro in loc de 40, ieseai si mai ieftin :(. Imi pare rau, ca regula observata la gecile si blugii si pantofii luati pana acum, spaniolii sunt mai saraci si intotdeauna au avut preturile mai mici.

      Ștergere
    5. Tot iesi mai bine fata de Romania, care se stie ca e cea mai bogata tara din UE, dar se putea si mai bine pentru comanda ta :(

      Ștergere
  3. De obicei nu ma mai uit, dupa ce am cumparat ceva, de frica sa nu gasesc preturi mai bune si sa ma oftic :))) Nu am cumparat nicio geaca pana la urma, am vrut pantaloni de barbari cu 12.5 E, dar nu am gasit M, insa am luat pantofi mai multi. Eu am gasit o pereche de cizme reduse la 36 de euro de la 225, deci mai bine de atat nu se poate.
    Oricum iti multumesc frumos, la urmatoarea comanda, imi fac timp si ma uit ca lumea si pe partea de Germania si pe Italia, sa vina comanda asta numai, am pus-o cu o colega de la serviciu si a depasit 100 euro. Am ceva emotii. :P
    O duminica frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere