duminică, 15 septembrie 2013

Bikefest 2013, o pierdere de timp

In loc sa ma duc la Dreamhack - care ce-i drept nu prea mi-a starnit curiozitatea -  sau sa imi vad de lenevit de ziua mea dupa mersul in club, mi-am pierdut timpul mergand la hipsterismul care este Bikefest, editia 2013. Asta e, mai iei si teapa din cand in cand, dar cand e 2 zile la rand incep sa ma enervez.


Ideea lor de maraton pe bicicleta era dupa amiaza mea normala in 23 August sau IOR pe vremea cand aveam bicicleta. 5 ore? Apa de ploaie. Acum, asa demolat cum sunt, 45 de minute, intensitate 10 pe bicicleta Kettler rezulta in 15 km pedalati. Transpir dar nu fac febra musculara de la asa ceva, de asta am cam renuntat si am trecut la un pic de alergat. Pe langa asta, am aversiune fata de coardele de fitness, care nu fac altceva toata ziua pentru ca sunt intretinute de vreun bisnitzman burtos, le vad destul pe FaceBook cautand cu disperare atentie si sponsori.

Organizarea slabuta, in cel mai bun caz si cu indulgenta maxima - si in nici un caz nu sunt intr-o dispozitie indulgenta acum - pentru ca nu aveau indicatoare, nu aveau o harta a evenimentului, nu aveau clar marcat un punct de informatii.

Expozitia de biciclete cu vanzare nu avea preturi mai mici de 250 de euro, mi s-au parut imens de scumpe iar cele peste 400 de euro le-am incadrat direct la nesimtiri. E normal sa fie modele scumpe si foarte scumpe, ce m-a deranjat a fost ca nu am vazut nimic cu pret decent si calitate corecta. O bicicleta nu trebuie sa coste mult ca sa fie folosibila, astea-s preturi de specula de la prosti care nu s-au prins ca Amazon de UK livreaza bine mersi si in Romania.

Scuterele electrice cu 50 km autonomie sunt total inutile, n-as putea sa merg nici 3 zile pe saptamana la firma cu autonomia aceasta iar la 3500 de Euro se incadreaza fix la moft pentru cretarzii care vor sa salveze Rosia Montana.

Copiii, mici si prostuti ca toti copiii, pareau sa se distreze bine la cerculetul magic unde facea show ceva autointitulat magician, asta cel putin parea sa fie un succes.

Punctul pentru tir cu arcul, singurul loc de interes pentru mine si motivul pentru care mi-am luat degeaba tricou de schimb cu mine, avea parte de la fel de multa activitate ca lucrarile la metroul Drumul Taberii.

O pierdere de timp, indiscutabil si fara nici un dubiu. Mai putin pozele aproximativ decente care le-am facut, imaginile cu cerul imi plac, dar altfel eram mai castigat stand acasa sa-mi citesc Ilion de Dan Simmons.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu