vineri, 9 august 2013

Shopping experience de pe Asos.com

Aparent in tendinte, trend si la moda vara aceasta sunt pantalonii scurti, fara tiv, fara buzunare externe bufante si in nuante de albastru. Pentru ca pe aceasta categorie de textile nu mi-am mai inoit optiunile de vreo 2-3 ani si eram curios in privinta Asos.com am comandat la ei o pereche de pantaloni si un set de ciorapi sport pe 25 Iunie.


Ignorati espadrilele rosii, nu stiu de ce se insista pe astfel de culori pentru pantofi si pantaloni, sunt complet nepotrivite pentru un barbat. Pantalonii in schimb imi plac, materialul e subtire, racoros si ii port nesuflecati pentru ca am piciorul destul de lung incat sa se termine chiar si asa deasupra genunchilor.  Ceva mai solide si mai imblanite decat cele ale modelului, truth to be told.

Au expediat ei comanda mea candva in Iunie cu precizari ca trebuie sa ajunga in maxim 8 zile. Trece o saptamana, trec doua, nici urma de comanda mea. Le scriu, intreb cum rezolva problema iar politica lor cere sa astept o luna de la expediere ca sa declare pierdut coletul. Evident, nu imi convine, si prima comanda si clar pierduta sau furata pentru ca i-au placut cuiva pantalonii scurti alesi de mine. Sau ciorapii, sunt si fetisisti din astia, i-au furat lui tata ciorapii la strand si parca si sandalele - tata are ciuperca pe talpa piciorului, vai de capul amărâților care i-au purtat lucrurile.

Se face o luna, coletul tot nu vine, le scriu din nou, ma roaga sa le confirm adresa, eu ma enervez un pic si le dau print screen din contul de Amazon de UK sa vada ca e aceeasi adresa si ca e buna. Ei retrimit comanda mea, 9 zile mai tarziu in fine sunt la mine produsele comandate. A durat din 25 Iunie pana in 7 August, in mod clar nu e o experienta pozitiva in privinta termenului de livrare.

Asos au in schimb un serviciu suport clienti foarte eficient si politicos, care rezolva problemele repede iar pentru faptul ca a trebuit sa astept atat comanda mea mi-au dat un cod de discount. Ceea ce a dus la alte probleme pentru ca am vrut sa il folosesc si din ceva motiv obscur site-ul lor a decis sa imi bage pe gat express shipping desi eu nu il alesesem ba chiar schimbasem cu standard shipping dupa introducecerea codului si s-a reincarcat pagina. Degeaba, tot express shipping s-a dus cand am trimis comanda, ceea ce inseamna ca am blocati aiurea de pe card vreo 230 de lei. Desigur ca am anulat comanda si am incercat sa o fac din nou, dar codul meu era considerat utilizat desi comanda nu fusese finalizata. Si imi voiam codul de 10% reducere, pentru o luna intarziere in livrare merit.

Mi-a fost lene sa le mai dau mail, sa completez formulare, i-am contactat direct pe FaceBook si mi-au raspuns repede, in cateva ore aveam cod nou de reducere si am dat comanda, de data aceasta s-a preluat corect.

Ce mi-a placut:

  • pretul acceptabil al produselor
  • calitatea foarte decenta, zic eu
  • expedierea gratis
  • suportul client foarte bun

Ce nu mi-a placut

  • asteptarea de o luna
  • bug-urile in folosirea codului discount
Le-am mai dat o comanda, asa zic regulile testului dublu rosu, sa vad daca merita continuata relatia aceasta inceputa sub auspicii nu tocmai cele mai bune cu magazinul lor online.


P.S. Am vazut cateva perechi de pantaloni scurti draguti si buni pentru fete, imi vine in minte in mod special o d-ra care poarta ceva mult prea scurt pentru birou si de fapt pentru firma in care lucreaza si persoane de sex masculin. Chiar, voi nu va ganditi ce se intampla daca stati jos pe scaun purtand o fusta care va acopera de-abia fundul?




Inteleg, ale tineretii valuri, caldura mare, dar la birou ca la birou si in club ca pentru club.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu