marți, 20 august 2013

Posta Romana... mai si livreaza colete Asos si iHerb

In mod socant si surprinzator sunt unul dintre probabil putinii clienti ai Postei Romane care are ceva bun de zis din cand in cand despre aceasta organizatie.

Nu ca nu ar fi motive sa ii injuri zilnic, mai ales cand au liber pe 15 si primesc de la Ponta si vinerea, pentru ca saracii bugetari muncesc atat de prea mult pentru binele nostru al tuturor care le suportam salariile. Mai ales cand ai ca mine 2 colete iHerb pe drum, 1 Asos si 1 special care vine dintr-o tara exotica pentru un proiect deosebit - cel putin sper ca vine, e important.

Dar ieri apare notificare de scrisoare voluminoasa, am senzatia ca trebuie sa fie pachetul cat jumatate de camion ca sa fie numit pachet la Posta Romana. Ma infiintez eu spre inchiderea programului, la 19 fara 10 minute, ajung repede la ghiseu si dau peste una dintre tanti postarite care e simpatica si se misca bine. Spre deosebire de una care e sictirita si trebuie sa dau drumul la zambet Gaelex TM ca sa fie mai agreabila.

Era un colet Asos, cel comandat cu reducere primita pentru aventura cu primul, cu inca o pereche de pantaloni scurti si mai albastri decat primii - pentru ca imi plac nuantele de albastru foarte mult, 5 perechi de ciorapi - pentru ca alergatul roade calcaiele si imi termina sosetele (chiar, ar trebui ca cineva cu studii de moda, fashion, design sa scrie un articol pe tema diferentei intre ciorapi si shoshete, as fi zis de Grebenisan dar pentru astfel de subiect complicat trebuie calificari ce se pot obtine doar la Barcelona, hai poate si la Paris, si IQ supraunitar).




Pentru ca aveam si 2 iHerb pe drum si vad ca e la raft unul, doar unul de fapt, instinctul imi zice ca-i al meu... sau pur si simplu animalul din mine a mirosit sapunurile din colet si intreb daca am doar Asos-ul, ii arat coletul din raft si zic ca astept 2 ca acela. Tanti se uita curioasa la cutie si descopera... ca aveam dreptate si ca era al meu :D.

Iata ce mi-a mirosit mie de am simtit de la 3m ca e al meu coletul:


African Black Soap Bar - pana acum 2 persoane mi-au confirmat ca are efect pe pielea afectata de psoriazis


Shea Butter Soap - pentru piele uscata si agresata de mediu, zgarieturi, sapunul ideal pentru vacanta domnisoarelor elegante si cu bun gust, pentru ca apa marii este sarata, soarele este puternic si tenul si pielea vor suferi multe agresiuni asa ca va fi nevoie de tot ajutorul de care poti face rost pentru a fi cea mai frumoasa si mai naturala.


Mango Butter Soap - miroase foarte frumos, foarte feminin, curata delicat, dar nu e genul meu


Honey & Black Seed Soap - posibil sa fie varianta cu care m-am inteles cel mai bine, e sapunul cel mai bun pentru barbati in vacanta la mare. Pentru ca sa fim seriosi, vom fi batuti in cap si nu ne vom da cu crema desi femeile noastre vor insista, vom juca fotbal si ne vom zgaria de la cazaturi si faulturi, ne vom alege cu vreo vanataie de la figurile de macho pe dig. Seara la dus o sa vrei sapunul asta sa iti curete si vindece pielea de tanc si mascul feroce care esti. Si mirosul le innebuneste ;)

Distractie placuta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu