joi, 1 august 2013

Moda "feerica" la Sibiu


Spre sfarsitul lui Batman begins, si nu-mi scapa ironia exprimarii folosite, e un citat care imi place mult:

I won't kill you...but I don't have to save you.

Cam la fel procedez eu cand cineva m-a calcat pe coada, nu-mi ies din cale-afara din drum ca sa le fac rau dar nici nu ma deranjez sa le fac vreun bine.

Daca as fi stiut pe cineva de care sa imi pese interesat(a) de fashion si prezentari de moda i-as fi spus probabil de Feeric, doar stiam de eveniment de la tandemul blond al Clujului Grebenisan & Ceusan. Dar de ce mi-as folosi eu inteligenta si resursele pentru asa ceva? De la o vreme incoace am constatat ca pe langa resurse, responsabilitati am inceput sa am si mandrie. E o dezvoltare recenta ce rezulta probabil din constatarea ca eu chiar ma implic si rezolv in timp ce altii vorbesc in vant.

Iar pentru mine, la nevoie pot fi un gentleman perfect, si cateva zile de concediu la Sibiu n-ar fi fost rau, am ramas cu dorinta sa il explorez si sa fac poze de cand am fost acum cativa ani pentru doar 2 zile. Aveam ceva afaceri acolo si n-am apucat sa vizitez decat gradina zoologica. E o zona frumoasa, cu arhitectura bogata si aer curat.

P.S. Mai e un citat care imi place, de data asta din Dune, una din cartile mele de suflet

The power to destroy a thing is the absolute control over it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu