vineri, 16 august 2013

Fluturi tropicali la Muzeul Antipa


Pentru cateva zile, pana pe 18 August, va mai fi deschisa sera cu fluturi tropicali vii, in spatele muzeului Antipa, in gradina. Nu mai au chiar toate speciile pentru ca nu au mai cumparat organizatorii pupe noi din care sa iasa fluturi noi, pentru ca au viata scurta oricum si nici nu rezista la conditiile vitrege si vizitatorii care ii obosesc si streseaza in cel mai bun caz.

Fluturii sunt tare simpatici, unii au colorit frumos si sunt vioi, altii sunt somnolent si dormiteaza pe o crenguta. Mai toti veneau la un moment dat sa stea pe mine si ceilalti vizitatori. Ce nu era OK era faptul ca multi ii lau pe deget, copiii pot sa ii inteleg, dar parintii lor ar fi trebuit sa stie mai bine.

Sera fluturilor cred ca a fost singurul loc vizitat pana acum in aceasta vara in care erau mai multe aparate DSLR Canon decat Nikon. Sunt curios ce poze au facut doamnele respective, mie cel putin mi-a fost greu pentru ca nici eu si nici obiectivul meu nu suntem indeajuns de rapizi pentru a prinde fluturi in zbor.

Mi-a placut vizita, fluturii au efect calmant si linistitor, iar la plecare aveam un pasager clandestin care aterizase pe backpack-ul meu, dar n-a fost lasat sa evadeze.

M-a surprins un pic cat de frumos este acum la Antipa, il tin minte de la un mers cu scoala acum 25 de ani, era foarte prafuit, imbacsit si intunecat. Acum e curat, reorganizat, include o cafenea si o terasa care arata agreabil si pare relaxanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu