vineri, 2 august 2013

Cine esti tu?

Cand am primit aceasta intrebare era retorica si intr-un context deloc prietenos. Mi-a dat totusi un pic de gandit si raspunsul nu e simplu si nu se adreseaza unei singure persoane.

Sunt eu si ma vrei de partea ta daca invadeaza extraterestrii, se rascoala robotii, ataca zombies sau combinatie de 3 factorial din toate acestea.

Sunt un oarecare care te-a ajutat cand altii nu puteau, nu stiau sau ne le pasa de tine, because my English is damn near perfect.

Sunt un personaj care a vazut ce postezi, a inteles ce iti doresti sau ti-ar face placere si n-a stat cu mainile in buzunar ca altii, ti-a oferit ce ai nevoie pentru ca imi place sa ajut si sa dovedesc ce pot si ce merit.

Sunt ingrijorat de faptul ca stai atat de mult in casa si socializezi putin chiar si dupa standardele mele de lup singuratic, ma preocupa cat de multa importanta acorzi unor pagini si cat de putin intelegi persoana mea.

Sunt calm si controlat si iti atrag atentia ca ai gresit si m-ai jignit, intai tie iar daca vad ca te porti ca o pustoaica razgaiata te tratez ca atare si le spun parintilor, iar daca nici ei nu reactioneaza fac ce ar fi trebuit sa fac intai. La lumina, nu pe la spate sa aflii din intamplare sau accident, ca vezi un link sau poza.

Sunt cu adevarat arian si mi se pare interesant asta, dar chiar am sange austriac si vad cum trasaturile au sarit peste generatii si cum le-am mostenit de la strabunicii mei adusi de rege sa fie mestesugari si sa vina cu progres si dezvoltare pentru Romania.

Sunt indeajuns de deschis la minte incat sa inteleg ca nu esti de vina pentru pacatele parintilor, chiar daca actiunile lor te-au cam bagat in gura lupilor. Si nu era deloc greu sa te protejeze si sa te tina departe de lumina reflectoarelor.

Sunt intelegator si nu pun la inima insultele primite gratuit, le trec pe seama emotiilor de moment, dar nu iert lipsa de respect. Daca ceva ma costa bani sau timp, e OK, sunt resurse la care nu tin foarte mult, dar de respect imi pasa.

Sunt ocupat, am un job care imi place, ies in oras si totusi scriu mai mult decat tine, mai des decat tine. Ce-i drept, nu la fel de bine si detaliat ca tine, dar pe acolo. Pe de alta parte nici nu e scopul meu, eu scriu ca sa ma descarc, sa ma aud si sa vad lucrurile cu detasare.

Sunt arogant, cinic, ironic si misogin cu toate, numai cu tine devin supus si intelegator pentru ca trebuie sa vad daca esti ca toate sau esti diferita.

Sunt plin de demoni tinuti in lanturi din care uneori mai scapa sau primesc frau mai liber, cand sunt zgandariti si provocati, si ar trebui sa te bucuri ca n-au facut decat sa maraie un pic, nici macar sa zgarie n-au ajuns, daramite sa muste.

Sunt corect si cinstit si spun doar ceea ce cred ca e adevarat, si daca nu pot pretinde sa primesc la fel, cel putin sa nu fiu mintit ar fi acceptabil.

Sunt profesionist si responsabil, ma bucur sa aduc profit firmei, sa vad ca am o contributie pozitiva si ma bucur cand sunt apreciat si laudat.

Sunt Gaelex, cel care hoinareste intotdeauna singuratic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu