duminică, 18 august 2013

Aventuri prin Vacaresti

Unul din defectele mele cele mai mari este ca iau in considerare faptul ca ma pot insela intr-o parere, cand practica arata ca asta se intampla neglijabil de rar. Tata se duce la masaj pentru varii probleme de spate, maseurul i-a spus ca poate inota la strandul Vacaresti, ar fi mai curat decat cel de la Cara (prin Titan).

Eu stiind ce zona imputita este in Autovit si terenul viran care este balta Vacarestiul eram de parere ca este o zona plina de mizerie si de tiganie. Si ce sa vezi, aveam dreptate!

In primul rand, harta zonei este facuta total aiurea, nu se poate ca o strada sa aiba 3 ramuri, e strada nu caracatita.
In al doilea rand, nu exista nicaieri explicatii cum se ajunge la strand iar cum tata se incapataneaza sa se duca la ore imposibile si sa nu anunte ca pleaca decat cand e deja la usa nu am cum sa merg cu el. Pentru ca am alt defect, cand e sa merg undeva prima oara ma descurc in ultimul hal de prost.

Ma dau eu jos din 634 la Pridvorului, caut strada Seceratoarei sau cum s-o numi ce-am vazut pe Google Maps ca ajunge la strand. Canci, nimic, nici o urma. Ma intorc inapoi, urc pe deal, caut in dreapta in stanga, nu gasesc nimic, printre case si blocuri. O iau printre blocuri, ajung pe Oltenitei, fac dreapta inapoi si ajung la Oraselul Copiilor. Vreau sa o iau pe langa el pentru ca e zona verde e de presupus ca strandul poate fi prin apropriere, dau peste o haita de sub 10 caini (poate maxim 8 sa fi fost) care se gandesc ca le-a sosit distractia de dupa amiaza si ma iau la latrat. Eu ma opresc, ma uit la ei, javrele latra in contrinuare dar au destula minte cat sa nu se apropie de mine si stam in razboi rece la 30 si de grade in soare si ne uitam unii la altii. Javrele, vai de ei de amarati slabi ce erau, daca aveam ceva de mancare le dadeam, vad ca nu o scot la capat cu mine si se retrag strategic. Dupa ce ii vad plecati bine o iau si eu din loc, merg prin Oraselul Copiilor tot spre dreapta mea si ajung in zona de gratare... care este exact in afara strandului.

Trec peste faptul ca eram in plina taranime si tiganie iesita la facut mici si gratar, urmaresc gardul si ajung la intrarea strandului este pus obisnuitul afis nesimtit cu "interzis accesul cu bautura din afara strandului" si "ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii". Eram decis de vreo jumatate de ora ca oricum nu mai intru la strand pentru ca nu au fost in stare sa indice cum se ajunge la ei, pentru ca m-au facut sa umblu aiurea in soare, pentru ca daca nu e sa se intample in conditiile mele de introvertit capos atunci nu se intampla deloc, doar voiam sa vad exact unde au pus strandul. Si era genul de decis peste care se trece doar cu interventie divina si miracol gen sa fie una din cele 2 sau 3 donsoare pe care as vrea sa le vad in costum de baie exact la acest strand, m-am carat acasa. Pentru ca si eu imi rezerv dreptul sa aleg unde-mi cheltui banii.

Trebuia sa merg inapoi fata de statie si sa urc pe deal, ajungeam mult mai repede, dar nu aveam telefonul la mine sa ma uit pe harta direct. Doar nu era sa imi las telefonul nesupravegheat in mizeria asta de strand, la care eu nu mai am ce cauta vreodata. Dupa Hanul Haiducului trebuie sa te uiti pentru ca pentru el s-au pus afise care intr-un colt mentioneaza si strandul Vacaresti, doar are sens maxim sa pui mare numele unui restaurnat pe care nu il cauta nimeni si sa mentionezi strandul care e imens mai mare si mai popular aproape deloc.

Pe scurt: strandul este aproape inaccesibil daca nu vii cu tancul sa urci pe deal si sa treci de haitele de caini, inauntru este aglomeratie de tarani, cocalari si tigani, iar de la gratarele din jurul strandului vei fi afumat de mici si gratare de porc, atmosfera este asigura de "hituri" de moment. Poate conti de Afumati si printzese de Pipera ar aprecia un astfel de loc alaturi de prietenele lor bune, ducesele de Voluntari. Dar mie nu imi mai calca piciorul pe acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu