joi, 11 iulie 2013

Remember Bonton Palace

In urma cu cateva zile am vazut ca la Bonton Palace s-ar organiza ceva prezentare de moda. Fiind vorba de mine, mi-am dat seama imediat pe cine stiu ca ar putea fi interesat de eveniment si de ce.

Dar am zis ceva persoanei? Nuuu... si nu dintr-un motiv care sa aiba legatura cu ea. Eu cu Bonton Palace am ce am.

Anul trecut am castigat pe FB o invitatie pentru 4 persoane la o seara greceasca organizata la Bonton Palace. Ne infiintam, adica eu si alte doua doamne si domnisoare, ma anunt acolo, suntem condusi la masa si primim un cocktail din partea casei. A durat ceva pana a venit, deci bila neagra pentru servire.

Locatia, destul de ingrijita, de curata dar un pic ocupand ilegal si abuziv din terenul parcului, fiind dintre terasele care ar trebui daramate din cate inteleg eu. Dar cum sa darami localul baiatulului lui Adrian Nastase? Dintr-un foc 3 (trei) bile negre pentru un local:
  • construit ilegal si obtinut prin venituri nedeclarate
  • care aduce bani unui infractor vinovat de starea tarii
Atmosfera destul de agreabila, seara de vara calda si placuta. La o masa alaturata, onor familia proaspatului condamnat la puscarie, sotia, fiul si alte persoane pe care nu le stiam. Companie selecta, numai persoane care ar trebui sa fie vecine cu Gigi Becali. Cred ca cineva a fost chiar intr-atat de nesimtit incat sa faca remarci cu portocale, vizite la inchisoare si d-nul Nastase in aceeasi fraza... stai, ca eu am fost acela. Bifam inca o bila neagra.

Dar motivul pentru care as resimti o oarecare satisfactie cand acest local ar fi ras de pe fata pamantului este dat de faptul ca pana la 22.00 si ceva seara cand am plecat noi n-a fost nici o seara greceasca. Nici muzica, nici prezentare de moda, nici moment artistic, absolut nimic de nimic. De-am crezut ca am nimerit in alta parte, dar mi s-a confirmat ca intr-adevar acela era locul si am nimerit unde trebuia.
Nu imi place sa fiu mintit si nu apreciez deloc sa apar ca un idiot cand nu se intampla ce am transmis mai departe ca fiind in program. Experienta VASTA arata ca sunt perfect capabil sa fiu idiot si singur, n-am nevoie de nici un ajutor, multumesc frumos!

Mai pot intelege ca Romania este o tara incapabila sa isi bage infractorii si coruptii in puscarie care ne fura pe fata dar mi se pare o imensa perversitate morala sa le dam banii nostri si sa le transformam in succese afacerile private ale acestor Dinu Paturica, Lica Samadau si Tanase Scatiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu