sâmbătă, 27 iulie 2013

Regim si rezultate

Anul trecut am fost cu jobul 2 luni in Sinaia, de capul meu si singur. Asta m-a ajutat ca sa nu zic fortat sa slabesc de la puselino de 85 de kile catre 80~81, pentru ca:

  • dimineata mancam ceva cereale cu sana / chefir / lapte batut
  • la pranz mancam mai nimic, niste felii de paine cu branza sau gem
  • masa de seara mi-o faceam din legume congelate si gratar
  • aerul de munte si mersul in panta consuma caloriile si grasimile

Spre sfarsitul anului trecut am descoperit stevia la bloggeritele de beauty, fetele sunt niste creaturi foarte ciudate - studiaza in profunzime ingredientele si beneficiile de pe sticla dar in rest nu se uita dincolo de aparente. Printre avantaje, stevia nu e zahar si deci nu ingrasa, iar pentru unele persoane ajuta la scaderea tensiunii. Cel mai des o folosesc in ceai si cerealele de la micul dejun.

Alt indulcitor cu 0 calorii seste siropul de caramel de la Walden, care costa el foarte putin dar are dezavantajul ca este in sticla de sticla si trage foarte greu la colet, ocupa si mult volum cu impachetarea speciala pentru transportul sau. Cel mai mult imi place sa il pun in cafea.

Peste siropul de artar am dat singur pentru ca de ani de zile am fost curios cum este din cauza filmelor si serialelor americane, in care idiotii planetei turnau peste "clatitele" lor. Utilizarea principala ramane turnatul peste clatite si adaugatul la cerealele de dimineata, alternativ cu stevia.

Toate cele 3 m-au ajutat sa am parte de ceva dulce dar fara zahar sau miere, ca sa nu mai adaug calorii si grasimi din prajituri si incet incet am trecut sub 80kg.

Cum s-a incalzit un pic vremea anul asta am inceput sa alerg distante scurte, cam 500m poate maxim 1km zilnic cu puternic efect cardio pentru ca am back pack in spate cu cateva kg bune, nimic fata de legiunile romane care marsaluiau o zi intreaga in echipament complet si ranita - 60kg de armura, arma etc. E alergat pe bune, nu mers mai rapid sau maraton, iar efectul e ca ma apropii de 75kg si se vede la curea cum am ajuns de la 2 gauri la 4 si cred ca trebuie sa ma intorc la marimea 32 pentru pantaloni.

Ma simt mai bine, rezist mai mult la orice efort, dureaza mai mult >:). Vad cum toti muschii se misca altfel sub piele iar pe picioare cel putin clar sunt mai mari si s-au latit. Sunt mai rapid in gandire si mai agil in miscari, daca se putea asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu