luni, 1 iulie 2013

Finala Campionatului National de Sport Electronic

Sambata aceasta a fost un mic eveniment de sport electronic, mai simplu spus campionat de jocuri pe calculator si consola. Inainte de saptamana trecuta nu stiam ca exista aceasta versiune ACL, doar de ESL aveam cunostiinta, motiv pentru care am decis sa ma duc pentru a vedea cu ochii mei despre ce este vorba.

Crystall Ballrooms, locatia unde s-a tinut evenimentul, este o noua, arata ingrijit, dotata cu aer conditionat si sali spatioase. Din pacate se afla intr-o zona de o tiganie ingrozitoare, aproape de Piata de Flori si in spatele pietei George Cosbuc.

Sponsori:




Organizatorii s-au straduit sa aduca PC-uri noi si puternice, console, evenimentul a fost transmis live pe internet, au venit echipe de gameri profesionisti si jucatori amatori sa se infrunte. Pe aceasta parte e clar ca s-au facut eforturi deosebite, cum nu am vazut la alte evenimente.




Din pacate popularizarea acestui eveniment s-a facut foarte foarte prost, website-ul sau arata ca s-au vandut 502 bilete din cele 2000 disponibile. Cifra nu este actualizata pentru ca tot atat arata si ieri dimineata iar cu mine ar trebui sa fie cel putin 503.
Jumatate de sala oarecum plina:


Cealalta jumatate:


AverMedia a avut o prezenta aparte, demonstrand placile sale de captura ce folosesc codare hardware pentru inregistrarea clipurilor din jocuri si-au avut cativa vizitatori interesati la stand.


Participantii la concursul cosplay au fost in mare parte fete si ar fi trebuit sa spun de fapt participantele, daca stiam ramaneam mai mult sa le admir... creatiile.

Poza furata de pe pagina AverMedia Romania.

Ce mi-a placut:
numarul mare de jucatori
prezenta la concurs cosplay
dotarile tehnice si locatia in sine

Ce nu mi-a placut:
participarea slaba ca numar de vizitatori
golirea salii dupa terminarea intrecerii LoL
c-am fost tembel si-am plecat fara sa admir participantele la cosplay
zona in care se afla locatia, a doua oara ma duc cu elicopterul (e la moda)

P.S. Special pentru d-re, am remarcat un magazin foarte interesant pe Regina Maria in drum spre Crystal BallRooms:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu