marți, 9 iulie 2013

Experienta de shopping DX.com

Mai pentru noi baietii, asa...

Unul dintre site-urile chinezesti de vanzari online ceva mai popular este DX.com, cunoscut pentru gama foarte larga de gadgeturi si preturile in general mici. Nu la smartphones sau tablete, pentru astfel de produse as recomanda website-ul pandarenilor de la Pandawill.com. DX au acumulatori externi, huse, accesorii Apple, jucarele, haine, unelte de gradina... tot felul de prostioare mai mult sau mai putin utile.

Cand eram mic imi doream foarte mult sa am un briceag al meu, cred ca vazusem vreun film cu un personaj principal care folosea unul pentru a salva situatia. Evident ca nu lasi pe mana unui copil de 5 ani un obiect cu lama taioasa, anii au trecut iar eu am cam uitat. Victorinoxul luat ca sa imi fac salata si pe care il port cu mine in caz ca ajung pe insula cu Kate din Lost nu se pune, e o piesa de tehnologie avansata - are penseta, fierastrau, ac, scobitoare, tirbuson pe langa o lama destul de buna.

Luna trecuta m-a lovit curiozitatea in privinta DX.com si dintre toate produsele pe site m-au tentat bricegele, nu erau nici foarte scumpe, nici nu sufereau vreun risc sa se strice la transport si pentru facut o salata prinde bine sa ai cu ce felia ardeii grasi si rosiile, eventual un castravete yummy. Doua modele, acesta si acesta, mi-au placut mai mult ca design si aveau review-uri pozitive, destul cat sa dau comanda pentru ele pe 13 Iunie iar expedierea s-a facut in aceeasi zi.

Avizarea pentru colet mi-a sosit vinerea trecuta pentru a ma prezenta la posta... vinerea trecuta, Posta Romana e foarte "eficienta" pe partea aceasta de pachete din afara UE. Luni de dimineata ajung cu 5 minute inainte sa inceapa programul, deja era aglomeratie.


Procesarea avizelor si predarea scrisorilor si coletelor s-a facut relativ repede, la 8.30 eram inapoi acasa OP3 fiind pe Pantelimon in drum spre CORA. Amandoua modelele sunt destul de compacte, inchise incap in palma.


Amandoua au un clip pentru a se purta pe centura sau prinse de curea.


Constructia este destul de solida si simpla, se simte echilibrat in mana.


Sistemul de prindere al lamei e foarte simplu, are un clips care se ridica sa tina lama blocata si care trebuie apasat ca sa inchizi briceagul.


Riddick style!
Exemplarul de la birou

The pen is mightier than the sword!

Calitatea lamei este aproximativ decenta pentru cel dus la birou, celalalt a facut pete rosiatice de la picaturile de apa nesterse de pe lama. Neavand asteptari mari de la ele, sunt multumit de achizitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu