sâmbătă, 18 mai 2013

Seara care n-a existat

Zi de nastere pentru persoana din familie iar eu sunt invitat in ciuda faptului ca sunt cum sunt, iar in cazul ei chiar o tin blocata si cu ignore pe facebook. Seara incepe agreabil cu o servire acceptabil de inceata la o trattorie de prin centrul orasului, pizza OK, vinul rece si ametitor, gastele vesele din grup... toate una si una. Una moldoveanca inalta si roscata, una tauroaica si fustita scurta bine ca doar e proaspat single afaik, una a dracu' si parul caramel si bonus cu probleme la menisc de la cat sport face, una mica si cu daddy issues de umbla numai cu personaje de ma simt eu tanar pe langa alegerile ei in materie de idioti.
Iar noi reprezentantii sexului tare, vai de capul nostru, la ce claie peste gramada de fete era de fiecare. Saracii de noi, iti dai seama.

Partea a doua a serii urma sa aiba loc la ceva salon parte din Fratelli. No bine, ajungem acolo, grup vesel, sa intram. "Dvs. nu puteti intra, sunteti prea sport" Say what? Eu eram acel Dvs., in blugi, tricou, pantofi sport de piele  alba, italienesti. Pai ce pnm, eu stiam ca urmeaza sa se danseze, alta chestie care desigur urasc sa o fac, mai ales cand e cu 3-4 fete de maxim 25 de ani si fizic de-ti pica plombele. Iar daca sunt si dragute, chiar nu suport ideea, Doamne fereste sa ma imbrac altfel decat la costum incomod, ce nevoie as putea avea sa ma misc liber si sa nu arat ca un cretin dezarticulat de muzica?

I-am bagat in ma'sa de dobitoci care se tin de reguli fara baza legala in Romania, pentru ca nu poti face ca in SUA sa iti alegi clientii, si ignora reguli de bun simt ca sa refuzi pe 1 dintr-un grup de 11 pentru ca tii tu neaparat ca acel 1 sa te futa in gura pe blog si eventual cu niste reclamatii iar restul de 10 sa povesteasca mai departe cat de idioti ati fost voi pe la Fratelli pentru o chestie de nimic.

Da, as fi putut sa ma duc acasa, sa ma schimb, sa ma intorc. Dar n-am vrut pentru ca nu e corect, pentru ca nu clientul sa pliaza dupa vanzator, pentru ca Frattelli e un loc jegos cu oameni dezgustatori, de unde am amintiri nashpa de la un eveniment facut de firma unde eram. Dar mai ales pentru ca tin la principii mai mult decat la p...

Bonus pentru cine a rezistat si a citit pana aici:
  • Romania este o tara de cacat pentru ca daca 1 e lasat pe dinafara restul de 10 merg mai departe, ce conteaza, in loc sa fie uniti si sa puna piciorul in prag - sau toti sau nici unul
  • m-am intors acasa si am sters toate pozele facute cu DSLR-ul meu pentru ca mi-a sarit tandara si mi-a ajuns sa tot reactionez agreabil si-m bag picioarele in ea de seara care n-a existat
  • daca vrea firma sa organizeze un eveniment, Fratelli va fi de cacat. daca vrea unul din partenerii nostri sa organizeze un eveniment, ati ghicit, Fratelli va fi de cacat
  • un local cu adevarat pretentios si select are cateva sacouri disponibile pentru persoanele care n-ar corespunde unui cod vestimentar inchipuit

2 comentarii:

  1. Daca te lasa sa intri oare mai era postarea aceasta pe blog ? Si cumva Fratelli mai exista pe pomelnicul tau ?
    Ma indoiesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urasc cluburile cu pasiune. Pentru ca nu am fost de gasca in liceu si facultate, cand eram ocupat sa iau note mai mari. Pentru ca le consider locuri unde se aduna scursura societatii. Si alte motive.
      Doar sa ma apropii de asa ceva si este un mare sacrificiu din partea mea.

      Ștergere