luni, 20 mai 2013

Fuck the rules

Circula o imagine pe net cu textul "I have the pussy, I make the rules", despre cat de independente si la control sunt femeile. Could you be more wrong!

Eu am puterea sa iti prabusesc in flacari lumea in care traiesti, iar motivul principal pentru care nu o fac este... lenea. Uneori, doar uneori, stau si ma gandesc rational si ajung la concluzia c-am inghitit prea multe bulshituri. Si atunci e cazul sa mai predau o lectie despre putere, control si ce se intampla cand consider ca mi s-a gresit mie.

Detest minciunile, lipsa de respect si presupunerea ca n-o sa fac nimic in privinta readucerii unei idei de echilibru. Stiu ca in general sunt fraier si potolit, dar sa nu subestimam chiar asa de mult inteligenta mea luciferica si capacitatea de a fi josnic. Invat foarte repede din exemple si nici macar nu trebuie sa apelez la relatii sau la resursele mele pentru a aplica un pic de justitie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu