duminică, 12 mai 2013

Brazda lunga si adanca

Zilele trecute, pe vremea cand inca nu incepuse epoca glaciara aflata la apogeu azi, ma barbieream eu vesel si voios nevoie mare pentru ca urma sa am intalnire de afaceri. In astfel de situatii chiar trebuie sa ma transform din omul cavernelor intr-o creatura prezentabila si recognoscibil umana.
Doar ca din exces de zel am executat si o brazda de vreo 3mm lungime si 1mm latime pe mutra mea, evident cu arteziana de sange aferenta, fantana True Blood de la Universitate parea opera unor amatori prin comparatie. Da-i si termina de barbierit cu grija, ca nu s-a deschis totusi sezonul de arat pe figura mea, ai grija sa nu lasi sange prin baie de parca-l astepti pe Dexter la cina... Moving on, terminam procesul de umanizare, constat ca sangerarea s-a oprit, sa trecem la ingrijirea ranii zic:
1. pentru ca m-am barbierit si pielea este iritata aplic cateva pufuri bune de apa termala Uriage si las sa se usuce, ajuta mult pentru calmarea dupa masina de ras
2. taietura este curata, sangerarea oprita, ii dam cu Actovegin gel ca sa aiba celulele oxigenare imbunatatita si aport de nutrienti pentru a cicatriza mai repede
3. pentru ca trebuie sa ies din casa dar un plasture este total dizgratios improvizez: dau cu crema reparatorie Eucerin, pentru a bloca porii si proteja pielea de mediu
4. daca de partea externa m-am ocupat, sa lucram si din interior cu
- Rainbow Light, Just Once, Men's One, Food-Based Multivitamin, 150 Tablets, contine minerale si probiotice, nu doar vitaminele necesare bunei functionari a corpului meu de zeu grec
Rainbow Light, Magnesium Calcium+, 180 Tablets, pentru ca in perioade de stres organismul "arde" calciul in cantitati industriale iar magneziul ajuta la mentinerea bunei dispozitii, esentiale supravietuirii idiotilor de care am parte
Now Foods, B-50, 250 Tablets, vitaminele B in variantele lor diferite ajutand la sustinerea sistemului nervos, imunitatii si sanatatii pielii
Now Foods, Super Omega 3 - 6 - 9, 1200 mg, 180 Softgels, ca sa serveasca drept material pentru reconstruirea partii lipsa pe langa efectele benefice asupra inimii si sistemului sangvin

3 zile mai tarziu d-abia reusesc sa identific locul crimei dupa o urma de roseata, incercati sa o gasiti mai jos:

P.S. cu dedicatie pentru Adiana.ro :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu