sâmbătă, 4 februarie 2012

Folii de protectie

Eu folosesc foarte mult telefoanele mele pentru stat pe mess, mail, Facebook si facut poze. Iar asta combinat cu indemanarea caracteristica unui stangaci rezulta in scapatul lor pe jos destul de repetat si de des. Din fericire SE le doteaza cu o folie de protectie pe ecran, dar la mine s-au cam uzat si zgariat asa ca am vrut sa le inlocuiesc si sa tin telefoanele intr-un fel de teci de silicon care sa le apere de "indemanarea" mea.
Sa dau jos foliile initiale a fost relativ usor, dar sa pun altele in loc s-a dovedit un chin pentru ca luau imediat scame, praf, fire de par de motan sau material textil si nu se aplicau corect. Am stricat foliile venite cu telefoanele, cele venite cu tecile si inca unele luate separat, probabil peste 100 de lei aruncati aiurea pentru ca nu-s in stare sa le aplic aliniate corect si fara impuritati sub ele pentru ca e mizerie in aerul Bucurestiul nostru iubit.
Dar ce m-a enervat de le-am trimis mail idiotilor de la Momax este ca nu e deloc OK ca telefonul meu X10 sa pice din pat pe manerul de la cazma, care e de fier si lemn dar e rotunjit si sa se perforeze ea, sa se zgarie ecranul si sa se mai si desprinda de pe ecran sa faca bula enervanta. Nu am reusit sa repar asta cu scotch cu care sa scot impuritatile, asa ca am dat-o si dracului, inca niste bani aruncati pe fereastra. Dar de data asta cauzat de un produs prost si de faptul ca nu am lasat telefonul pus incat sa nu cada.
Mail-ul 2 a fost pentru Regenersis, care la service s-au dovedit idioti cand a fost vorba de portul USB din X10, dar poate or fi in stare sa imi aplice o folie din aia ca lumea. Si daca ei nu pot mai stric niste bani si iau din UK un pachet de 6 sau 10 folii de protectie care costa 3-4 lire ele cu transportul 5, dar e mai rentabil decat prostiile ale Momax de 5$ folia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu