vineri, 20 ianuarie 2012

Huse si folii de protecţie Momax

De ceva timp am ajuns la concluzia că ar trebui sa mă port mai frumos cu telefoanele mele, începând cu Xperia X10i-ul care a fost primul cu Android.
S-a procedat la cumpărarea de husa si folie de protecţie Momax pentru el, deşi de folie nu era nevoie în teorie pentru că vine una cu husa deja. Dar am reuşit sa nu aplic bine folia inclusă gratis, a prins mizerii sub ea. Cea luată separat n-a fost cu mizerii, dar nu am asezat-o corect si perfect pe ecran.
La Xperia arc povestea a fost similară cu rezultatul că am mai stricat o folie, devenind clar că sistemul de aplicare este retard si nu este gândit pentru cineva lipsit de dexteritate că mine. Din fericire sunt ceva mai inteligent decât par, aşa că am găsit cred eu o soluţie definind întâi care este problema.
Deci nu pot aplica folia pe ecran aliniat frumos cu marginile si nu se pot lasa impurităţi să pătrundă. Soluţia mea este sa aliniez folia pe ecran înainte sa încep dezlipirea tiplei ce permite adeziunea pe acesta si folosind 1 sau 2 bucăţele de scotch sa o fixez de marginea superioară a ecranului. Aşa ea nu se vă deplasa când o lipesc, ecranul nu va fi expus la contaminare cu impurităţi, iar riscul îl voi reduce si mai mult lucrând intr-un mediu fără praf si fără motani.
Săptămâna viitoare testez soluţia teoretică pe X10, primesc o folie pentru el si husa pentru sor'mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu