miercuri, 3 august 2011

Strandul Tineretului

Acum vreo 2 luni m-a barait sor'mea la cap sa iau oferta de pe fundeal.ro pentru abonament la strandul Tineretului. Era destul de putin, 220 de lei pentru accesul luni - duminica pentru un strand teoretic interesant si de fitze.

Din pacate realitatea era radical diferita de prezentarea mincinoasa facuta pentru a pacali clientii. Din 2 bazine, doar 1 este folosibil intrucat celalalt este ocupat in cursul saptamanii de echipe de polo si cursuri de inot. In oferta nu era trecut pogramul de lucru in care se poate ridica legitimatia si am facut 2 drumuri din cauza asta, cam neimportant daca nu esti obsedat ca mine. De asemenea nici in oferta, nici pe site-ul strandului nu este trecuta interdictia introducerii de apa din afara unitatii, doar in interiorul strandului scrie ca nu se permite accesul cu bautura si daca imi aduc bine aminte precizeaza intre paranteze alcool, suc - apa nefiind inclusa in enumerare si nefiind "bautura", pentru ca nu are alcool sau E-uri. Obligarea mea sa consum produsele lor cu preturi astronomice este o atingere la dreptul meu de consumator de libera alegere. Persoanele de la intrare au pretentia de a controla in genti si bagaje, o actiune pentru care si Politia are nevoie de indeplinirea unor circumstante clar reglementate.

Acel bazin disponibil incalca flagrant aproape toate normele sanitare in vigoare: nu are scari de acces cu manere, nu are sant cu apa clorinata pentru picioare, nu exista separare pentru copii sub 5 ani ca sa nu faci baie in pipiul lor, nu are marcata adancimea, nu are bara de protectie pe margine.

Pentru cele de mai sus am trimis reclamatii la DSPB, OPC si deocamdata am primit raspuns de la DSPB. Aparent si-au pus bare la scarile de acces, au marcat adancimea bazinului, dar ca intr-devar nu au sant sau vas cu apa clorinata. Iar despre bara de protectie pentru bazinele de inot au cam uitat.

Poate le fac o vizita, sa verific asa zisa lor conformitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu