sâmbătă, 27 august 2011

Inca o vara pierduta in care nu am facut nimic

Dar chiar nimic, nu m-am dus pe nicaieri, nu am avut un concediu, nu m-am distrat sa zic ca m-am simtit BINE.
In Mai am avut vizita pe cap si pe urma delegatie de-a mea. Iunie a fost intre vizite pe cap. Iulie iar a fost cu vizita pe cap.
O gramada de timp pierdut, si nu as putea spune ca am fost de fapt ocupat pana peste cap ci ca mai curand eu am fost de garda cand alti lenesi si incompetenti erau plecati in vacanta.
Nu mai vorbesc pe onora familia mea care e in stare sa apeleze la mine cand e in rahat, dar cand e de gasit un plecat la mare pentru mine nu se poate nici cu ditai firma de turism in spate. Lehamite.
Vremea afara e deja de toamne, vant, se face intuneric din ce in ce mai devreme, seamana a ploaie... Si cel mai trist e sfertul ala de miliard cu care nu am ce face si nu am cu cine ce face. Pentru ca oamenii sunt prosti, mici, inutili si nu se poate conta pe ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu