miercuri, 25 mai 2011

Am drum pe la LoSpaccio

Maica'mea tocmai a facut prostia capitala sa ma santajeze, am un sacou caramiziu foarte frumos care imi place mult, dar i-a cazut un nasture iar altul e slabit. Fiind adeptul diviziunii muncii i l-am dat maica'mii acum 2 (sau 3) saptamani sa il rezolve. Ai fi crezut ca a fost destul timp sa faca asta, dar in realitate unde l-am lasat acolo e si acum.
O intreb si eu cand are de gand sa il rezolve, cate saptamani mai dureaza. Aparent are de gand sa ma santajeze si sa nu se ocupe de el pana nu ii dau banii la care are pretentia sa ii primeasca lunar chiar si cand castiga de 2x si ceva mai mult din apartamentul meu.
Eu nu inteleg cum de tot uita ca sunt absolut nebun si ca nu tine santajul la mine de nici un fel?! Asa ca ma duc frumushel la LoSpaccio, sa vad daca gasesc alt sacou, desi data trecuta nu aveau parca expus. Daca il gasesc, il cumpar si pe asta cu nasturii il distrug, il tai, il ard, vad eu ce ii fac.
NU se cedeaza niciodata la santaj. Foarte putin probabil sa inteleaga lectia, desi nu e deloc prima data cand i-o aplic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu