duminică, 3 aprilie 2011

Probleme in lant

Lui sor'mea ii ies masele de minte, nu ca s-ar cunoastea asta in vreun fel, dar o durea destul incat vinerea la 4 dimineata sa fie la urgenta la stomatologie. Dupa care i-a venit randul lui taica'miu sa ii cheme maica'mea salvarea pentru ca avea tensiunea prea mare.
Nici netul nu ne mergea ca lumea din cauza astora de la RDS, niste genii toti, ca a venit a doua zi un tembelin de la ei, s-a dus direct la cutie, a mesterit ceva si pe urma sare pe coada. Idiotul ala nici nu a venit la usa sa verifice daca merge netul dupa.
La mine multa alergatura pentru servici, intre evenimente si organizatorii lor pentru asigurat premii, castane de luat de pe foc pentru altii, probleme de rezolvat si capre de impacat cu verze.
Aia cu apartamentul meu au tot felul de fitze, vor mobila moderna cretinii, dupa ce ca au incluse in chirie gratis net Fiberlink cu retea wireless, curatenie facuta la 2 saptamani de cleaning fairy care vine si la noi.
Bine ca aia cu USB stick-urile si telefonul meu nou au trimis cu posta care are un sistem de tracking relativ primitiv, dar macar am o idee aproximativa unde se afla jucarelele mele si ce se intampla cu ele. Sper sa imi ajunga saptamana viitoare, dupa experientele trecute cu livrarile de pe Amazon.de.
In rest femeile ca de obicei, vor bani cu diverse, motive, pretexte si intrebuintari, nimic nou si pe urma se dau ranite si mirate de ce nu am incredere in specia lor cand tot ce fac este sa incerce sa ma manipuleze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu