luni, 18 aprilie 2011

Dormitor nou

O gramada de probleme pe capul din cauza ca tampitii de la agentiile imobiliare si mortii de foame care ar putea fi chiriasi vin cu intrebari legate de mobila si au pretentii sa fie noua. Cata nesimtire pe ei, sunt vai de capul lor, nu exista destule locuinte si ei au pretentii.
Maica'mea a pus botul la tampeniile lor iar eu m-am lasat convins pentru ca sunt alta specie de idiot, sa mutam dormitorul meu vechi in apartamentul meu, iar eu sa imi iau dormitor nou.
Ceea ce a dus la gramada de probleme de care ziceam la inceput. Intai ca mobila veche din apartamentul meu trebuia sa ajunga undeva, adica pe balconul de serviciu si in uscatorie inainte sa fie dusa la o matusa care are nevoie. Pe urma dormitorul meu luat de aici si mutat in apartament, ceea ce a rezultat in eu dormind pe jos 2 nopti pana mi-au adus salteaua pentru patul nou si am putut sa dorm ceva mai comod. Mobila noua comandata pentru apartament (biblioteca, birou, masuta de cafea) nu intra la probleme pentru ca nu m-a incomodat.
In fine vine si dormitorul meu, il asambleaza baietii ca sa vad ca patul e lipit de calorifer, dulapurile sunt mult mai multe si mai inalte, nu mai am liber cum aveam inainte, plus faptul ca toate lucrurile au trebuit mutate dintr-o parte in alta, triate, sortate si asta mi-a stat cel mai mult in gat pentru ca practic m-au obligat sa o fac. Iar mie nu imi place sa fac chestii obligat, nu suport sa mi se faca program cu chestii de care nu am nevoie.
Spatiul de stocare este foarte mare, dar ia mult din camera care acum pare mult mai inchis si aglomerata. Plus ca daca vine un cutremur am mult mai multe chestii care pot sa imi cada in cap.
Desi mie nu imi place dormitorul asta, lui Gimli pare sa ii convina foarte mult sa doarma acum pe biroul meu sau in pat, inainte de-abia calca pe la mine prin camera.
Bonus in aceeasi zi in care a venit mobila noua ne-am umplut de gandaci de trebuie sa dam cu insecticid peste aici si in apartamentul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu