duminică, 3 aprilie 2011

Bancuri @ Londophone

Vineri de 1 Aprilie ne-am adunat cativa in Londophone, nu am fost prea multi dintre fanii paginii de FaceBook. Eu din partea sponsorului concursului, reprezentantul paginii, cateva randuri de fani - adica au venit unii si au plecat inlocuiti de altii.
Pentru un club se subsol atmosfera e ok, muzica e cam tare, preturile habar n-am pentru ca una ca nu ma duc prin pub-uri si a doua la mana e ca din fericire nu prea conteaza la nivelul meu :D. Am spus bancuri, ceva poante, nu stiu cum se face ca ajung sa fiu in atentie pentru ca sunt nesociabil, taciturn si morocanos.
Spre surprinderea noastra au fost si fete care pe langa ca erau dragute mai stiau si cateva bancuri.
Berea Ursus nu e asa de rea, m-a ametit un pic pentru ca in mod surprinzator patesc asta de la bere dar nu de la bauturi mai tari :P.
Cu totii am fost cumintei si pe la 10.30 ne-am retras pe la casele noastre, fiecare pe picioarele lui pentru ca am facut exces de mistouri si bancuri, nu si de alcool.
Ce nu imi place mie la nici un pub/club/bar e cat se fumeaza si cum raman hainele mele imbacsite dupa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu