marți, 8 martie 2011

Stiri scurte

O tipa a tabarat pe mine folosind pingbox-ul, aparent voia sa ma futa. Yay me, still getting offers to get laid :)). Pacat ca nu-i genul meu sa fac din astea si ca de fapt nu e o prioritate pentru mine sa agat.
M-am taiat la deget cu destul de mare succes in capsele care tin snurul de la gura caruciorului, cand am luata apa plata.
Stick-ul USB Lexar Lightning luat de la TechLounge din UK mi-a sosit in cutia postala. Nu am idee cum l-au indesat de a intrat, ambalajul ii era rupt dar el merge bine deocamdata conform testelor.
Btw, si bateriile pentru laptopurile MSI au sosit si cel putin deocamdata sunt multumit de autonomia lor.
Amazon.de a scazut si mai mult pretul pentru Xperia Arc (~460 de Euro cu transport) la precomanda si nu m-am mai abtinut, le-am trimis ca vreau si eu.
Tot legat de Sony Ericsson, baietii care fac firmware-uri 3rd party au muncit serios peste weekend si au scos versiuni noi bazate pe Cyanogen Mod pentru Android 2.2 si respectiv 2.3
Pe femeile din viata mea le-a apucat obsesia de mers la Roma, pentru ca are Wizzair niste preturi foarte bune la bilete si mi-au dat cash banii folositi de pe cardul meu pentru rezervat biletele. M-au nenorocit, trebuie sa ma duc sa ii pun pe card ca sa nu am tentatii prin casa.
Am primit si marzipan, erau din nou la raft in Kaufland si o cutie intreaga a fost luata pentru noi iar eu deja am rezolvat o bara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu