marți, 1 februarie 2011

Tot felul de mizerii

Intai am reusit sa racesc, probabil iar m-am crezut mascul prea feroce si m-am plimbat prin 4 magazine pe la -13 grade doar intr-o pereche de blugi. Dupa care am avut ideea geniala sa beau niste lapte rece de la frigider. Rezultatul e ca ma bucur de ce idee buna a fost feliatorul, pentru ca mi-am facut lamai la el, cu miere de munte poliflora. Dupa 3 zile de Coldrex e ceva mai bine, parca incep sa pot gandi, desi de fiecare data cand am un panseu mai elevat decat "fire bad, tree pretty" sau dau din bostan, ma ia cu junghiuri.
Pe urma a mierlit-o cartusul de negru din imprimanta, adica doar culoarea cea mai importanta. Dar s-a decedat intr-un mod foarte interesant, refuzand sa imprime desi era indicat ca avand inca undeva pe la 50% din volum. A fost o ocazie buna sa ma cultivez si eu partea cartuselor de cerneala si a rentabilitatii acestora pentru utilizatorul final. De ce naiba as ~100 de lei pe un cartus de negru cand cu ~20 iau unul care imprima aceeasi cantitate de pagini, nu stiu. Chiar nu m-am prins care este logica din spatele existentei a vreo 3 tipuri de cartuse de negru care se pot folosi in P805-ul meu. L-am comandat la PcGarage.ro pe cel mai ieftin, cica tine 510 pagini, aferim, mi-ajunge.
Merg azi prin apartamentul meu, frig ca naiba acolo, pentru ca aparent nu mergeau caloriferele, trebuiau aerisite. Nu stiu eu de ce am eu idei de aventuri din astea, cand sunt racit, in loc sa stau dracului in casa sub o patura si sa las vreo d-ra cu scoala de asistenta medicala sau pe cea studenta la farmacie sa ma ingrijeasca si sa ma puna pe picioare. Au venit cei de la RADET, si-au facut treaba lor, caloriferele merg iar si e cald si bine.
In fine m-am enervat mai definitiv pe router-ul de la D-Link, pentru ca ma apuca pandaliile sa constat ca un MSI de acum 5 ani si un jeg de T-Plink de prin vecini au semnal mai puternic si mai stabil decat un router de fitze care m-a costat aproape 1000 de lei. Naiba sa il ia, il duc la service, poate chiar e defect. Dupa atatia bani dati pe el, chiar trebuie folosit, nu se poate asa. D-Link-ul nu are raza de acoperire, MSI-ul vechi nu tine macar un download fara sa piarda conexiunea... numai alegeri proaste.
Saptamana trecuta am fost la un Starbucks si aia chiar fierb apa cand fac ceaiul, asa ca mi-am parlit varful limbutei de ma ustura si acum. In caz ca se mira cineva de ce sunt asa de cuminte si tacut, pentru ca nu am de ales. Si pe langa limbuta m-am trezit de cateva zile ca ma supara din nou o masea la care am plomba, e sensibila la cald si rece, semn ca i-a sarit din nou din material. Nu stiu ce naiba are, nu e prima data, iar eu nu mananc chestii pe care sa le sparg in dinti pentru ca mi-e prea lene. Cel mult niste nuci, alune sau ce arahide or baga in Snickers.
Probabil mai sunt si altele, gen mail-uri pe care nu am avut inspiratie sau timp sa le fac, telefoane pe care nu le-am dat... rau e cand nu esti pe picioarele tale 100%. Mai mult ma enerveaza ideea decat chiar stare de rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu