marți, 22 februarie 2011

Pe ce mai cheltui banii

Intai pe vreo 2 baterii pentru laptopurile mele MSI, pentru ca au crapat amandoua si trebuie sa le inlocuiesc ca sa imi reziste rasnitzele mai mult de 15-20 de minute. Am gasit originale pe un site din Germania, aveau feedback bun pe Amazon.de, livrau in Romania asa ca le-am plasat comanda si acum astept sa vina.
Am dat si peste unii din UK care vand USB stick-uri, cunoscuta fiind mania mea de a gasi lucrurile pierdute sau de a le inlocui cu unele cat mai apropiate mi-am comandat 2 stick-uri Lexar Lightning de 2Gb (de 4 nu aveau) si un Sandisk Countour de 8Gb ca sa am unul similar cu Lexarul care am reusit sa nu il zapacesc inca.
Acum, sa vad cand or ajunge, la baterii am un fel de tracking ca sunt cu DHL, la stick-uri nu am nimic pentru ca am ales expedierea cu posta normala. La baterii chiar era cazul, pentru ca suma e mai maricica si nu sunt doar un moft ca USB stick-urile pe care nu era chiar obligatoriu sa le iau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu