luni, 3 ianuarie 2011

Megamind in 3D

Weekendul precedent, adica nu cel cu Revelionul, am facut greseala sa merg la Megamind in versiune subtitrata pentru ca urasc sa aud vocile care dubleaza in romaneste. Mi se par niste voci jidanesti, fals afectate, fara naturalete si niciodata nu traduc ca lumea poantele din engleza.
Deci merg eu, la Megamind la Hollywood Multiplex pentru ca sunt un lenes si nu vreau sa ma duc mai departe. Sala plina de copii mici cu mamicile de rigoare, ca doar asta era targetul filmului. Si incepe, eu yay! ca e subtitrat si 3D si ala mic si rau e albastru :D. Povestea simpla si simpatica, e cu happy end si merita vazut de distractie.
Dar in spate pe undeva nu una ci doua (adica de doua ori una) vaci cretine incep sa le citeasca textului avortonilor lor proprii si personali cu care au venit la film. Si in ciuda observatilor, cretinele naibii de reduse mental ce erau au citit tot filmul. Ultimele imbecile posibile, copiii lor ar fi trebuit omorati de mila pentru ca avand asa mame ei pot avea decat o viata foarte nefericita.
Probabil e nevoie sa explic de ce erau femeile alea atat de batute de soarta in bezna lor. Spectacolul la care am fost eu era SINGURUL, UNICUL subtitrat din toata ziua. Mai erau alte 5 (CINCI), toate dublate, la varii ore chiar mai potrivite pentru esecurile genetice pe care le-ai fatat si vrei sa le duci la film. Doar si prin simpla probabilitate aveau mai multe sanse sa ajunga la un spectacol dublat. A, si scria pe net mare care sunt cele dublate, adica aproximativ asa MEGAMIND 3D DUBLAT, iar imbecilele aparent nu erau alfabetizate decat daca deranjau o sala intreaga.
Ce sa le faci idioatelor naibii? Sa le iei la bataie si sa le dai niste picioare in gura asa cum meritau? Dupa care tot tu erai de vina, ca saracele asa si pe dincolo au vrut egalitate si drept de vot dar cand e cazul sa si presteze o cam dau pe langa...
Uite, de asta Romania este o tara in rahat, pentru ca este plina de oameni care nu au respect pentru cei din jur, care isi invata copiii sa faca la fel.
...
Uff, ma simt mai bine acum ca am injurat serios :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu