joi, 27 ianuarie 2011

Intalnire cu fostii colegi

Ne-am intalnit aseara mai multi fosti colegi de la locul de munca precedent, cati au putut sa vina din cei care s-au anuntat initial. Destul de multa lume a racit zilele astea si s-a dat inapoi...
A fost bine pentru ca am vazut pe unde a ajuns fiecare,cea mai mare parte mai bine decat era inainte.
Mi-am adus aminte de vremurile bune, dar si de cele naspa si de ce mai am de rambursat. S-ar putea spune ca in unele privinte nu am trecut peste, desi daca ma interesa cu adevarat probabil puteam sa fac ca alti 4-5 in situatii similare si sa ii dau in judecata. Probabil sunt o persoana mai decenta decat aveam impresia ca sunt, desi in ultima vreme constat ca m-am schimbat in privinta asta, si deloc in bine.
Eu sunt fericit in bucatica mea de lume, cu motanii mei, job-ul meu, cu micile mele rezultate si reusite si in general incerc sa nu ma gandesc prea mult la niste perdanti. Uneori imi mai aduc aminte, imi mai trece ca imi vad de ale mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu