joi, 27 ianuarie 2011

DeadSpace: Aftermath

Devine deja o traditie lansarea jocurilor DeadSpace cu un film de animatie care sa ne puna in tema cu elemente noi petrecute inainte de inceperea actiunii.
Cel putin mie mi se pare o miscare foarte inteligenta pentru ca ajuta foarte mult la crearea universului credibil al jocului, cu profunzime ce lipseste in alte titluri, cu personaje care au o istorie in spate si o poveste a lor proprie.
In Aftermath se poate spune ca istoria se repeta cu o nava trimisa sa verifice daca a ramas ceva din Marker si gasesc un mic fragment pe planeta ce se grabeste sa explodeze. Urmeaza transformarea in necromorfi si lupta pentru supravietuire cu evenimentele descrise din cele 4 perspective diferite ale supravietuitorilor. Interesant este ca functie de cine spune povestea, aparenta personajelor difera un pic, de exemplu doctorul este mult mai musculos in varianta spusa de amanta lui.
Aflam cate ceva despre Marker, cum actioneaza el, apare si guvernul fara scrupule care vrea sa musamalizeze tot si este pregatita intrarea in scena a jocului in care reluam rolul lui Isaak.
Per total, filmul mi se pare mai putin horror decat Downfall, accentul e pus mai mult pe ce fac oamenii si nu pe necromorfi. Sistemul de progresie al informatiilor este asemanator cu cel din Lost, pentru ca la fel ca acolo nu se fac revelatii covarsitoare care se explice clar sau definitiv motivele jocului.
Cred ca Aftermath merita vazut, ca film horror si continuare a Downfall.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu