sâmbătă, 18 decembrie 2010

Pacatosul de sarbatori

Constat la mine ca am tot mai multe defecte. Cu cat am mai multi bani, cu atat devin mai zgarcit pe de o parte si mai lacom pe de alta.
Mai zgarcit in sensul ca ma calicesc la sume mici, si lacom pentru ca iau atat de multe (si tableta 3G, si dat iama pe la Whittard din Cocor, si carti de la Gaudeamus, si 5 kile de nuga...)
Poate de asta am facut si prostia in sens invers de dinainte, sa compensez defectele pe care le vad la mine. Cu rezultatul ca sunt si mai scarbit de oameni pentru ca mananca rahat cat cuprinde.
Revenind la nuga, poate se intreaba cineva de unde mama dracu' 5 kile. Ei bine, la sala Dalles sunt unii care vand o nuga foarte buna dar si foarte scumpa, 12 lei/100g. Iar eu lacom disperat m-am dus si le-am cerut cate 1 felie din fiecare tip, asta insemnand vreo 40 de felii si 5kg de nuga, in total 550 de lei. Yep, total dement sunt, dupa nuga.
Si vazandu-ma eu cu nugaua in brate, in 2 sacose care ma cam taiau la mana, mi s-a facut rusine ca eu am atatea si altii au atat de putin sau chiar deloc. M-am gandit ce-as putea face cu atata nuga si din fericire am o prietena din liceu care se ocupa in perioada asta sa dea pachetele la batrani, la copii orfani sau sarmani. Asa ca am fericit-o pe ea cu o sacosa si cred ca ma injura si acum din cauza a cat trebuie sa munceasca sa mai taie la nuga si sa o puna in pachete.
Acum, e un fel de consolare ca din pacatele mele s-a facut ceva dragut pentru copii care nu au posibilitati materiale. Data viitoare cand ma apuca astfel de accese de nuga, trebuie sa ma gandesc ca iau 2 cutii de turta dulce trasa in ciocolata de la Kaufland cu banii dati pe doar 100g de nuga... N-am nici o dovada, nu se scade la nici un impozit, si asa e bine, nu trebuie sa o faci pentru avantajele rezultate ci pentru ca asa crezi ca e corect.
Si sa fiu ceva mai eficient, daca tot ajung sa fac a actiune buna, daca tot imi permit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu