marți, 19 octombrie 2010

Pantaloni scurtati

Avand eu parte de o invitatie la un cocktail simandicos, m-am gandit ca e o ocazie buna sa pun ceva tzoale mai de soi pe mine si sa ma duc la costum. Dar cum sunt usor plecat cu sorcova si perfectionist n-am fost multumit de nici unul din cele 3 sau poate 4 costume pe care le am (Batman, Superman, Spiderman si Wolverine) asa ca m-am dus frumusel la Lo Spacio, furnizorul meu preferat pentru acest domeniu.
Foarte fericit de noile achizitii, unul pentru cocktail si unul pentru aniversarea Nikon, purced sa caut undeva unde sa imi ajusteze lungimea pantalonilor. La 5 minute de Lo Spacio e un imbecil de croitor cu tupeu si fite in capul ala sec, care nu a vrut sa imi faca pantalonii deja masurati si potriviti pe loc. Si doar oferisem sa ii platesc dublu. Nu, cretinul nu si nu! Ca trebuia sa vin mai devreme, ca acum e aproape 6 si nu e timp. Ora reala fiind vreo 17 si 15 minute. Ce mai, un bou!
Ma duc la Mall, primul mall, cel Bucuresti, la spalatorie si le intreb pe fete daca pot sa il faca pe loc. Minune! Ele pot. Asa ca il las la ele, ma plimb prin mall 15 minute si ma duc sa iau problema rezolvata ca sa ma pot afisa frumos si aranjat in lumea buna.
Morala: tot cu femeile iti rezolvi treaba :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu