marți, 5 octombrie 2010

900

Am prins acum un moment sa intru pe blog, si-am remarcat ca am ajuns la postarea cu numarul 900. Poate altii s-ar fi bucurat la 1000, pe mine m-a amuzat ca 900, multiplu de 9, de 15, numere care imi plac ceva mai mult decat altele.
E si asta un fel de aniversare cred, mi s-a intamplat sa ma gandesc zilele astea la ce se intampla acum un an in viata mea. Unii oameni progreseaza pentru au ambitie, altii pentru ca nu au de ales, iar in cazul meu, doar pentru ca s-a intamplat sa am noroc sau "noroc".
Ce ma streseaza acum e sa imi ajunga comanda de pe Ebay.uk cu pastele si recompensele pentru Gimlisor, dureaza de prea mult timp de cand idiotii din Romania nu au. Costa destul de mult transportul din UK, si nici macar nu vin pana la usa (multumesc lenei Postei romane), dar macar oficiul e destul de aproape. Si sper ca macar vin, totusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu