joi, 8 iulie 2010

Matematica unora

Sunt curios cum le iese unora media 2 ani, cand 90% din noii angajati raman intre 2 zile si 2 saptamani. Nu ca ar fi ceva rau pentru ei, pleaca in alta parte si iarasi in 90% din cazuri isi gasesc mai bine.
Mai stiu eu o discutie interesanta, pe undeva pe aici, un fel de revers al medaliei, o parere din cealalta parte.
Am eu ceva cu numerele, imi place sa se pupe cu realitatea, oricat ar vrea "redactia" sa ne convinga de altceva. Pacat de XtremPC, nu au realizat ca gamerii sunt singurul grup ce cumpara piese de calculatoare, periferice samd care nu este sensibil la pret. Credinta, loialitatea si in unele cazuri chiar fanatismul lor pentru un anumit brand ii face clienti fideli ce se intorc la producatorul care le-a castigat devotamentul. Gamerii nu sunt interesati de software, il pot pirata, iar profesionistii care au nevoie de el nu citesc reviste ca XtremPC. Gamerii nu au nevoie de telefoane mobile sofisticate, acestea sunt pentru oameni de afaceri, care isi aleg modelul din Connect.
Noutatile se afla imediat de pe net, de pe site-uri dedicate, dar pe stilul televiziunilor din Romania probabil ar fi starnit interes un interviu gen talk-show intre rivali pe un domeniu: ATI vs. Nvidia, AMD vs. Intel, Logitech vs. Microsoft.
...
Mi-e somn, am treaba, razboinicul lumii date de un bec Philips de 60W care sunt face pauza :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu