sâmbătă, 3 iulie 2010

Diferente

Exista o diferenta intre ceea ce poti sa faci si ceea ce faci. Imi place sa cred ca saptamana ce se incheie cu weekendul asta, diferenta in cazul meu a fost foarte mica.
True blood am livrat, am ajutat de la A la V (si am lasat xyz pentru episodul urmator), cu chestii simple de cateva click-uri pe Facebook sau Google, sau mai consistente material. E bine cand prietenii au incredere in tine si stiu ca se poate conta pe tine.
Imi place sa fac ce spun si cand spun, pot doar sa constat ca este o calitate destul de rar intalnita in zilele astea. Pot sa recunosc ca imi place pentru ca asa consider bine si corect, dar si pentru ca in aroganta mea imi place sa pot arunca altora in fata ca le sunt superior sub acest aspect.
Deci nu sunt o persoana tocmai draguta, dar ce mai conteaza acum motivele pentru care ai avantaje de pe urma ea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu