vineri, 25 iunie 2010

"nu stiu cine a avut curajul sa-ti puna tie un arc in mana"

... a zis o prietena cand a aflat ca ma duc la cursuri si antrenamante de tir cu arcul. Nu numai arc, ci si sageti :D
E foarte distractiv si destul de relaxant, comod de ajuns si ofera ei tot echipamentul necesar. Importanta e protectia de mana, pentru ca daca iti iei o coarda peste brat, vanataia e garantata, iar daca iti iei peste piept e si mai rau. Cea de degete iarasi e foarte utila, chiar si cu ea este un pic incomfortabil.
Ce mi se pare paradoxal, e ca eu am fost la tir cu arcul si ma dor picioarele, nu mainile :)). Incepe sa aiba efect, pot sa nimeresc panoul intermendiar, nu e cazul sa am pretentii sa ating tinta inca, dar am progresat de la cel care era cel mai aproape de linia de tir.
Daca ma tine o luna de zile, imi iau sagetile si protectiile mele, daca ma tine trei luni ma gandesc sa imi iau arcul meu. Putin probabil sa ajung la nivel competitional mai sus de nimerit tinta, dar ma distreaza sa trag cu arcul, ma calmeaza cred, si e o activitate fizica facuta departe de calculator. Plus ca daca ajung in Lost, prinde bine sa pot vana ceva, imi place sa am talente utile in varii situatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu