marți, 1 iunie 2010

Jucarica noua: Sony Ericsson Xperia X10

Ceva timp m-am gandit daca este cu adevarat oportun sa imi iau alt telefon mobil, in locul veteranului P1i. In cele din urma m-am gandit ca decat sa imi iau de exemplu o placa video pe care as folosi-o destul de rar, pentru ca nu ma mai joc asa mult, mai nine sa aloc fonduri pentru ceva ce as folosi destul de mult timp.
Un telefon mobil are pentru mine o oarecare utilitate practica pentru ca trebuie sa fiu disponibil si sa ma gaseasca lumea. Asa ca mi-am cautat un smartphone Sony Ericsson cu ecranul cat mai mare si procesor cat mai rapid. De Apple nu ma ating, sa-i imbogatesc si eu pe aia? Nokia au meniuri execrabile, Motorola n-au mai facut un telefon bun de secole, HTC sunt urate si mi se par greoaie... Oricum prefer Sony Ericsson ca brand, iar ca model am ales X10 pentru ca are si procesor la 1GHz, pe langa ecranul de 4" si OS Android.
Experienta de utilizare este pozitiva, mai ales dupa ce ii faci cateva setari de bun simt: confirmare de primire SMS, acces internet, dezactivare ajustare automata a luminozitatii ecranului, cateva aplicatii esentiale instalate (meebo, opera, blizzard authenticator, task killer pentru oprit aplicatiile dupa folosire). Cel mai enervant este ca e destul de dificil sa importi contactele din telefonul vechi in el, pentru va PC Suite nu stie de X10, iar sincronizarea Sony Ericsson nu vrea sa ia numerele de telefon, ceea ce pentru un mobil e cam esential. Rezolvarea a fost sincronizare P1i cu Outlook 2007, export din Outlook in fisier .csv, intrat in contul de Gmail, importat .csv-ul in Gmail, mers in telefon la sincronizare si ales sincronizare intre X10 si Gmail... lung procesul, dar macar asta merge, nu ca povestile gasite pe net.
Se misca foarte repede, deschide aplicatiile fara sa te lase sa astepti si gasesti destule pe Android market, si apar mereu altele noi.
Ca design se simte bine inchegat si solid in mana, calitatea finisarii este de exceptie, in ciuda pachetului cu aspect foarte saracacios si spartan. Sony Ericsson vrea sa isi vanda telefonul cu specificatiile tehnice si dotarile, si nu cu marketingul si aparentele.
Sunt multumit de el, este un progres evident fata de vechiul me telefon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu