marți, 13 aprilie 2010

Tipologie de femeie: roscata de 2 poli

Stiti genul ala de muiere trecuta cu siguranta de 30 de ani, cu parul tuns scurt, usor carliontat si diverse nuante de roscat, cu trasaturi dure si tencuit minimalist? Care a facut tot posibilul sa fie business si feminina, amandoua intr-un mod dur, agresiv.
Acum cativa ani eram inca in ASE la unul din fostele mele locuri de munca intr-o situatie usor dificila pentru ca se scindase colectivul in doua tabere, in urma unui conflict intre personajele de sex feminin mai ales. Colega care urma sa castige aceasta infruntare a fost pe la ING si a stabilit o intalnire cu o tanti ce corespunde descrierii de mai sus, care sa vina la birous sa ne convinga sa ne facem carduri de debit sau credit la ei. Pe mine ma durea in cot si imi pasa mai putin decat de o ceapa degerata de avantajele lor, ce ma interesa era sa arat de partea cui sunt in mod subtil, asa ca mi-am facut card-ul Visa Electron pe care il folosesc si acum. Celelalte colege au ramas tari pe pozitii, nu si-au facut, au stat bosumflate si sictirite. Mie mi-a fost bine, lor mai putin, am stiut sa imi vad interesul si sa fiu un pic duplicitar si oportunist.
Daca nu era vorba de strategie si tactica ca sa obtin ceva ce ma interesa pe mine, putea sa se duca dracului tanti de la ING, toata atitudinea ei chiar daca era politicoasa si felul in care vorbea imi provocau neincredere spre chiar aversiune.
Au trecut ceva ani de atunci, uneori ma intreb ce i-a facut pe oameni sa ajunga asa cum sunt de provoaca acest gen de reactie din partea mea. Sper ca am facut progrese de la versiunea in care eram duplicitar si ma foloseam de asta in interesul meu: azi e ziua de nastere a lui Bilbo, il voi pieptana, mangaia ca sa se simta bine, si il voi duce la doctor sa ii faca o injectie dupa care va merge greu cel putin o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu