sâmbătă, 17 aprilie 2010

Inventar de Alinutze

Ocazional ma uit pe net sa vad ce gasesc cu Google cand caut numele meu sau vreunul din alias-urile mele, si azi am dat peste ceva care m-a amuzat si chiar mi-a placut.
Era un articol despre robotica Roxxy iar unul din "admiratorii" mei comenta ca e viitoarea sotie a misoginului care sunt. Desi era scris cu vadite lacune in domeniul ortografiei, m-a impresionat placut tentativa de insulta, pentru ca este vadit cateva trepte peste nivelul mocirlei ce activeaza pe net in spatele anonimitatii. Din pacate da gres, pentru ca intotdeauna l-am considerat un idiot pe tipul din episodul Valerie 23 din The Outer Limits, pentru ca a ales femeia reala in loc sa aleaga prototipul. Clar Valerie era superioara: nu minte, nu inseala, nu spune nu, nu o doare capul, nu are PMS, nu are mama/sora/prietene, nu imbatraneste. Dar aici nu e vorba despre cum isi rateaza tinta un zmeu de Internet.
Comentariul mi-a adus aminte ca apar ca misogin si in general un personaj care uraste femeile, prin felul meu de a fi. Asta e pentru ca nu accept si nu fac frumos asa cum se asteapta proastele, curvele sau combinatie din cele 2 "calitati" precedente in diverse proportii. Dar nici despre femei si prostiile pe care le fac si asteptarile lor ca niste cuvinte insirate sa rezolve totul nu este vorba.
M-a facut sa ma gandesc la femeile din viata mea, si pentru ca nu prea cunosc Alexandre, am inceput alfabetic cu Alinutzele:
  • cea care se marita in vara si imi povesteste despre viata ei, ce planuri are, sentimentele prin care oscileaza
  • cea care are in fine o relatie serioasa si a ramas surprinsa ca o incurajez si o aprob, dupa ce am avut o parere foarte proasta despre cele precedente pentru ca se aruncase ca gaina in lemne
  • cea care e singura in SUA si pe care o mai "maltratez" cu o vorba buna cand e noapte la ea si 6 dimineata la noi, pentru ca eu o vad
  • cea care joaca WoW si care in fine s-a mai potolit si linistit, cel putin in aparenta
Pentru toate aceste femei, care imi aduc aminte constant cine sunt eu in realitate si ce sunt pentru persoanele din viata mea, pentru ca imi dau ocazia sa le fiu alaturi, sa acord sprijin, sa imi fac griji, sa particip la evenimentele lor... pentru ca m-au facut o persoana mai buna:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu