vineri, 26 martie 2010

Idiotii cu cartile

Unii simpatici rau, care au fost indeajuns de geniali sa isi puna reclama pe torrentleech.org, foarte tare pentru ca intra alaturi de ING in clubul select al afacerilor din Romania care si-au pus banner pe site de torrente strain. Web 2.0, new media, promovare, marketing samd. De curiozitate ma duc si eu pe magazinul online al astora cu cartile, aveam ceva optimism in mine si asteptari la e-book-uri, audio-book-uri, chestii din astea moderne, ca doar si-au pus banner pe site de torrente, ce naiba. Si ce gasesc eu? Uite asta, wow, cat de tare, carti despre Office-ul de acum 10 ani si Internet Explorer-ul de acum 3 versiuni care se fac curand 4 cu lansarea lui IE9.
Oook, daca magazinul ala vinde unor clienti pasionati de sapaturi arheologice si PC-uri 486, unde sunt cartile pentru versiunile noi? Office 2003, 2007, 2010 care e pe vine, IE-urile 6/7/8?? Eu unul din coltul meu presupun ca are legatura cu profesionistii in ale literelor, stiu eu destule persoane care nu au aflat ca trebuie sa lase spatiu dupa virgula, inclusiv prin locuri pe unde conteaza impresia lasata.
Asa, ca sa ne facem o idee clara despre competentele si implicarea de care se da dovada prin tara asta, in orice domeniu, cand e vorba de facut o treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu