sâmbătă, 27 februarie 2010

Din vorbele bunicilor

Uneori e cazul sa te deschizi la pantaloni, sa-i dai jos si sa-ti bagi p* in ea de treaba. Bunicul din partea tataului.
Sa fii DOMN! Bunica din partea mamei.

Sa vad cum naiba le impac pe amandoua... E vorba de unii, de ambele sexe pentru ca nu discriminez, care m-au calcat pe coada. Timp le-am acordat, spatiu au avut, ocazii au fost, avertismente au primit, ajunge cat am lasat de la mine.
Sunt niste unii care ar putea sa aiba loc de munca pentru mine, m-am agitat sa gasesc contact la ei, direct. Pentru ca nu-s singurul in situatia de avea nevoie de un loc de munca, le-am gasit care este agentia lor de PR, si am dat mai departe datele unei prietene oarecare, poate au nevoie de cineva cu experienta care sa se ocupe in mod specific de business-ul lor nou.
S-o fi intrebat careva vreodata cum e cand folosesc genul de atentie si dedicatie de mai sus, pentru a pedepsi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu