joi, 11 februarie 2010

Principii in viata

"Bat si fut ca masina de cusut", ma invata un prieten acum ceva ani. Cu prima parte ma inteleg foarte bine, sunt foarte constient de dorinta de violenta care este prezenta in mine si de cat de extinsa este. Parea a doua are o situatie mai aparte, pentru ca ma intereseaza destul de putin, se afla intr-o situatie similara cu matematica, de exemplu. Sunt bun la ea, dar asta nu inseamna ca imi si place. Presupun ca asta suna ciudat, mai ales venind din partea unui barbat, dar presupun ca trebuie sa existe si un exemplar defect in directia asta.
"Daca te fute, sa te si ajute" l-am invatat pe pielea mea proprie si personala. Se aplica femeilor care ma intereseaza sau m-au interesat la un moment dat, nu e treaba mea sa fiu umar pe care se planga cand idiotul de si l-au ales nu le baga in seama, nici sa le ajut cand au nevoie, pentru ca e cazul sa realizeze urgent cat de incompetent e cretinul de langa ele, daca trebuie sa ajunga sa apeleze la mine. Nu e deloc in interesul lor pe termen lung sa le ajut in locul titularului de drept, contribuind astfel la prelungirea unei situatii in care nu sunt tratate corect. Daca esti idiotul uneia, se presupune ca esti in stare sa meriti pozitia acordand ajutor si sprijin, iar daca nu poti, valea si lasa pe altul care e mai putin paralel cu realitatea. Pentru ca femeile au un talent inascut sa se minta si sa se convinga singure, realizeaza foarte greu mediul nociv in care se afla si pentru ca insista sa lase emotiile sa anihileze logica este responsabilitea mea sa vad ce este bine sau rau.
De exemplu procedura corecta e sa iti rogi intai prietenul din dotare sa isi faca si el cont pe Miss Bimbo, dupa care treci la nivelul urmator, la cercul mai larg de cunostiinte... si asa am ajuns eu sa am cont pe Miss Bimbo :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu